کد خبر 1464264
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
شهرقدس

واحد ۲۰۰ متری و نوساز در شهرقدس ۶.۴ میلیارد آگهی شده. آمارهای رسمی نشان می‌دهد این پول در تهران معادل ۱۱۶ متر آپارتمان مسکونی است

به گزارش مشرق، قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس با ارزان‌ترین مناطق تهران برابری می‌کند. آخرین آمارهای رسمی متوسط قیمت مسکن را در مناطق ۱۵ تا ۲۰ تهران، متری ۲۷ تا ۳۲ میلیون تومان نشان می‌دهد و الان همین بازه را به خریداران آپارتمان‌های نوساز در شهرقدس پیشنهاد می‌دهند. به‌همین خاطر واحد ۵۴ متری نوساز را با یک اتاق خواب تقریبا ۱.۵ میلیارد آگهی کرده‌اند و قیمت آپارتمان ۲۰۰ متری نوساز با چهارتا اتاق خواب حدود ۶.۴ میلیارد اعلام شده است. عددی که طبق آمارهای رسمی معادل ۱۱۶ متر آپارتمان مسکونی در تهران است.

قیمت آپارتمان نوساز ۱۷۰ متری را در شهرقدس تقریبا شش میلیارد تومان اعلام کرده‌اند. واحدی که در محدوده الهیه شهرقدس قرار دارد و فروشنده آن رقم دقیق پیشنهادی را پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. یعنی باید قیمت هر متر از این خانه ۳۵ میلیون تومان درنظر بگیریم که طبق آخرین آمارهای رسمی از میانگین قیمت خانه در هفت منطقه پایتخت بیشتر است. این واحد علاوه بر اینکه آسانسور، انباری و پارکینگ دارد، با چیزهایی مثل کابینت، کمد دیواری، پکیج، رادیاتور، سرویس ایرانی و فرنگی و سه‌تا کولر گازی فروخته می‌شود.

آپارتمان نوساز دیگری را همان حوالی با قیمت شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. این یکی ۲۰۰ متری است. پس باید قیمت هر متر از آن را ۳۲ میلیون تومان محاسبه کنیم. اگر به آمارهای رسمی برگردیم، آنوقت با عدد ۱۱ میلیارد تومان به‌عنوان متوسط قیمت خانه‌های ۲۰۰ متری در کل تهران روبرو می‌شویم، اما این واحد را تقریبا نصف قیمت خانه‌های تهران در شهرقدس می‌فروشند. فروشنده این خانه از اتاق خواب مستر، نمای سنگی، آسانسور، انباری، پارکینگ و چهار اتاق خواب به‌عنوان امکانات واحد اسم برده و عبارت‌هایی مثل متریال درجه یک و زیرقیمت منطقه و اینجور چیزها هم در آگهی دیده می‌شود.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرک فرزان شهر قدس توسط فروشنده‌ای پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است؛ متری ۳۰ میلیون تومان است. عددی که می‌توانیم آن را طبق آمارهای رسمی معادل متوسط قیمت خانه‌های منطقه ۱۶ و ۲۰ در تهران بدانیم. در این واحد سه‌تا اتاق خواب وجود دارد و آسانسور، انباری و پارکینگ هم جزو امکانات آن به‌حساب می‌آیند. واحد ۱۴۵ متری و نوساز دیگری را با قیمت چهار میلیارد تومان بین آگهی‌های مربوط به خرید آپارتمان در شهرقدس پیدا می‌کنیم. فروشنده این آپارتمان حاضر است بابت هر متر ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت کند که این عدد معادل میانگین قیمت مسکن در منطقه ۱۸ به‌عنوان ارزان‌ترین نقطه بازار مسکن پایتخت است.

قیمت آپارتمان ۹۵ متری توسط فروشنده‌ای سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. واحدی که دوتا اتاق خواب دارد و خریدار آن بابت هر مترمربع باید ۳۶ میلیون تومان کنار بگذارد. عدد ۳۶ میلیون تومان نشان می‌دهد فروشنده این ملک، آن را گران‌تر از خانه‌های هفت منطقه در تهران (۲۰، ۱۹، ۱۸، ۱۷، ۱۶، ۱۵ و ۱۲) آگهی کرده است. در شهرقدس آپارتمان ۸۰ متری نوساز دگری را برای فروش گذاشتند. فروشنده رقم پیشنهادی به خریداران را دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان درنظر گرفته است. یعنی مثل مورد قبلی با عدد ۳۶ میلیون تومان به‌عنوان قیمت هر مترمربع سروکار داریم. قیمت آپارتمان ۵۴ متری نوساز در آگهی‌ها یک میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان است. به‌این ترتیب خریدار این واحد باید بابت هر متر ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یپردازد. واحدی که با امکانات کامل فروخته می‌شود و در شهرک الهیه شهرقدس ساخته شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس

متراژ

امکانات

قیمت کل

قیمت هر مترمربع

۱۷۰ متر (سه اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ‌ دارد

۵.۹۵۰ میلیون تومان

۳۵ میلیون تومان

۲۰۰ متر (چهار اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ‌ دارد

۶.۴ میلیارد تومان

۳۲ میلیون تومان

۱۷۰ متر (سه اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ‌ دارد

۵.۱ میلیارد تومان

۳۰ میلیون تومان

۱۴۵ (سه اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ‌ دارد

چهار میلیارد تومان

۲۷.۵ میلیون تومان

۹۵ متر (دو اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ‌ دارد

۳.۴۲۰ میلیارد تومان

۳۶ میلیون تومان

۸۰ متر (دو اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ‌ دارد

۲.۸۸۰ میلیون تومان

۳۶ میلیون تومان

۵۴ متر (یک اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ‌ دارد

۱.۴۸۵ میلیون تومان

۲۷.۵ میلیون تومان

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    خیلی گران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس