عکس | این چانگان غول‌پیکر چینی، گزینه واردات به ایران است؟

چانگان CS۹۵ مدل ۲۰۲۳ معرفی شد. در ادامه با مشخصات فیس لیفت جدید چانگان سی اس ۹۵ به عنوان یک شاسی بلند درشت هیکل چینی آشنا خواهیم شد.

به گزارش مشرق، شرکت چانگان از مدل ۲۰۲۳ شاسی بلند بزرگ CS۹۵ پرده برداشت. چانگان CS۹۵ مدل ۲۰۲۳ اکنون یک فیس لیفت را تجربه کرده و نسبت به قبل جذاب‌تر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

معرفی چانگان CS۹۵ مدل ۲۰۲۳

بخش طراحی

تغییراتی که طراحان برای چانگان CS۹۵ مدل ۲۰۲۳ در نظر گرفتند باعث شده تا این خودرو بیش از پیش به خودرو رنج روور شبیه شود. همچنین به واسطه تغییرات زیادی که اعمال شده احتمالا این خودرو با نام CS۹۵ پلاس روانه بازار خواهد شد.

چانگان CS95 مدل 2023

طراحان برای نمای جلو ان یک جلوپنجره بزرگ با عناصر کرومی را در نظر گرفتند و در نمای بالای آن نیز لوگو چانگان خودنمایی می‌کند. ترکیب جلوپنجره با چراغ‌های جلو به همراه دو ورودی هوای عمودی در دو طرف سپر باعث شده تا نمای جذابی ایجاد شود.

چانگان CS95 مدل 2023

در نمای کناری نیز ستون C از فرم خاصی بهره می‌برد و طراحان سعی کردند فرم این خودرو را جعبه‌ای‌تر کنند که همین موضوع باعث شده در کابین برای سرنشینان فضای مناسبی فراهم شود.

چانگان CS95 مدل 2023

در نمای عقب این خودرو نیز چراغ‌های عقب بهم متصل همانند ترند روز صنعت خودرو به چشم می‌خورد. طراحان با استفاده از زمینه مشکی برای چراغ‌ها و ۴ خروجی اگزوز شامل دو خروجی اگزوز در هر دو سمت توانستند نمای اسپرتی را برای بخش عقب به وجود آورند.

طراحی بخش داخلی و امکانات

چانگان CS95 مدل 2023

این خودرو نسبت به سایر محصولات چانگان از متریال با کیفیتی بهره می‌برد. هنگام ورود به کابین نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و کلاستر تمام دیجیتالی جلب توجه می‌کند. از سایر ویژگی‌های کابین این خودر می‌توان به ماساژور صندلی راننده و صندلی‌های جلوی برقی با حافظه اشاره کرد.

Changan CS95

طول چانگان CS۹۵ مدل ۲۰۲۰۲۳ به ۴۹۴۹ میلی‌متر، عرض آن ۱۹۴۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۸۰۵ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۸۱۰ میلی‌متر می‌رسد. همچنین این شاسی بلند ۷ نفره از چینش صندلی‌های به شکل ۲+۳+۲ بهره می‌برد.

مشخصات فنی

Changan CS95

این شاسی بلند به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۴ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

قیمت چانگان CS۹۵ مدل ۲۰۲۳

Changan CS95

شرکت چانگان قصد دارد نسخه پایه شاسی بلند CS۹۵ را با قیمت پایه ۲۵ هزار دلار به بازار عرضه کند که با توجه به مشخصات فنی و سطح امکانات می‌توان قیمت آن را در مدل پایه منطقی دانست.

منبع:گجت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    5 7
    به جای به به کردن جنس چینی این بنده خدای ایرانی مقیم امریکا که رضوان خودرو را داره دعوتش کنید ایران و حمایتش کنید که پوز چینی و کره ای و زاپنی و امریکایی را با تولیداتش زده
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    5 8
    واسه چی وارد میشه که سایپا ۱ تومن قیمت بذاره تو‌بورس ۱/۵۰۰ بفروشه ؟ چه تاثیری تو حال ۹۵ درصد مردم داه بله با قیمت واقعی تعداد زیاد و تعرفه کم میمومد یه چیزی
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      7 4
      آمارت مثل خودت خفنه!!!!!! ابله زمان شاه نیست که ۹۵ درصد مردم پیاده باشند یعنی الان برعکسه و ۹۵ مردم سواره هستند البته قبول دارم ماشینها در حد توقعات مردم نیست و همه میخواهند ماشین خوب سوار بشوند و به پراید و سمند و پرشیا و.... راضی نیستند..
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      6 6
      بخاطر این وارد میشه که قشر طبقه بالا یه چند سالی ماشین شون از مد افتاده بتونن عوض کنند تصمم واردات خودرو بعد از چند سال به همین خاطر بود ولی این طرح به اسم مردم عادی وضعیف وارد می کنن مثلا کدوم کارگری با این قیمت میتونه بخره
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    2 6
    خودرو های بنزینی منسوخ شده اند فقط خودرو برقی
  • US ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 6
    چه کار خوبی کردید باز هم برای قشر مرفه خودرو وارد کردید که بتونن ماشین های خوب سوار بشن قشر ضعیف هم به درک اصلا مهم نیست، همون پراید و فرقون داخلی را داریم دیگه. آخه عزیز من قرار شد خودرو وارد بشه که اقتصادی باشه این خودروها که همش بالای یک میلیارد قیمت داره چه ربطیه به اقتصادی داره فقط مردم را گول میزنید؟
  • US ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 6
    باز هم فقط به نفع اونی هست که پول داره و وضع مالی خوبی داره جایگزین یا رقیبی برای خودروهای بیکیفیت داخلی نیست
  • م ل اراکی آلمان IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    6 0
    دولتها موظف نیستند که بین مردم بنزین و خودرو تقسیم کنند. دادن خودرو به همه هم کاری با عدالت نداره. من ۴۰ ساله که آلمان زندگی میکنم. در اینجا همه مردم خودرو ندارند و احتیاجی هم نیست که همه داشته باشند. الان ۳ ماهه که به خاطر گرانی بنزین و بالا رفتن مالیات و عوارض خودرو از خودرو شخصی استفاده نکردم. همین الان که فقط ۷٪ خانوارها در چین و هند خودرو دارن این مشکل محیط زیسته. فکرش را بکنید که همه خانوارها در دنیا خودرو داشته باشن دیگه چیزی از محیط زیست باقی نمیمونه. میدونین که میانگین استفاده از خودرو در کشور ما در روز ۱۰ برابر ترکیه هست؟ لذا دولتها در کشور ما باید بجای تقسیم خودرو بین مردم وضعیت درمان و آموزش را بهتر کنند.
  • سروش IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 7
    چقدر بدبخت شدیم که محصولات بنجل چینی شده افتخار واسه مردم مملکت مون یی زمانی خیابونها پر بود از برندهای بنز بی او دبلیو آ ئو دی فولکس کادیلاک سورولت بلیزر ببوک جیپ حالا شده چیلی دنگ و فنگ پراید ام وی ام و کوئیک تیبا خدایا شکرت این هم از نتبجه شعار جمهوری اسلامی نه شرقی نه غربی از غرب در اومدیم افتادیم تو بغل چین کمونیست
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    7 0
    نمای جلوی این خودرو بسیار زشت هست چرا خودروی نظامی هامر ایرانی را را به تولید انبوه نمی رسانید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس