عذرخواهی هواپیمایی آتا از مسافران پرواز تهران - بوشهر

هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز ۵۶۷۸ تهران - بوشهر بابت تاخیر ۹ ساعته، علت تاخیر را دریافت هشدار هیدرولیک اعلام‌ کرد.

به گزارش مشرق در اطلاعیه هواپیمایی «آتا» آمده است: به استحضار می‌رساند پرواز تهران - بوشهر هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۸۷ که امروز (یکشنبه) ۲۳ بهمن از فرودگاه مهرآباد به سمت بوشهر پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل هشدار هیدرولیک و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استانداردهای ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: پس از بررسی دقیق و فنی توسط متخصصین نگه‌داری و تعمیرات هواپیمایی آتا و رفع مشکل بوجود آمده، پرواز فوق ساعت ۱۷:۳۰ تهران را به مقصد بوشهر ترک کرده است. در طول مدت رفع مشکل فنی هواپیما، مسافران به سالن ترانزیت منتقل شده و از آنها پذیرایی شده است.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به توضیح است تعدادی از مسافران بنا به میل و خواسته خود تا زمان آماده شدن هواپیما در داخل هواپیما مانده‌اند و شایعه مربوط به حبس مسافران قویا تکذیب می‌شود.

هواپیمایی آتا در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از مسافران به دلیل تغییر در برنامه این پرواز، از صبر و شکیبایی آنها صمیمانه قدردانی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    با ماشین میرفتن در ابن ۹ ساعت میرسیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس