امیرعبداللهیان: ایران آماده کمک‌های بشردوستانه به سوریه است

وزیر امور خارجه: قطعنامه بی‌ارزش کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در توییتی نوشت: قطعنامه بی‌ارزش کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند، همان روشی که در به کارگیری ابزاری داعش طی سال‌های اخیر به ویرانی سوریه و عراق انجامید.

۱۶۵ عضو تندرو کنگره آمریکا در قطعنامه‌ای با ادعای فراحزبی، با تکرار اتهامات خود درباره ناآرامی های ایران، از گروهک تروریستی منافقین و سرکرده آن به بهانه پشتیبانی از آینده ایران حمایت کردند. این قطعنامه توسط تام مک کلینتاک یک جمهوری خواه کنگره معرفی شده و ۱۶۵ نماینده تندروی آمریکایی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات از آن حمایت کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    ما همان روز هم که آمریکایی ها منافقین را درلیست به اصطلاح سیاه خود وارد کردند می دانستیم که این کثافتهای عالم شطرنج بازی می کنند ودر وقت مناسب از این مهره ها استفاده می کنند امریکا اصلا قابل اعتماد نیست و امام خمینی ره فرموده اند اگر امریکا لااله الله هم بگوید ما به او اعتماد نداریم فهم این کلام دانشگاه نمی خواهد وهر آدم عامی بی سواد می فهمد یعنی چه !
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    نشانگری واضح از درماندگی و مفلوکی آمریکای پر طمطراق است
  • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    من حتی مقاله را هم نخواندم چون بر خلاف نظرات احمقان دشمن ملت - احتمال پذیرش این وطن فروش کثیف صفر است. مگر انکه ملت ایران : . میخواهد فراموش کند که حزبی که در زمان پهلوی و خصومت امریکا و غرب با رژ یم کمونیستی اتحاد جماهیر شوروی ، با سرکردن روسری جهت جذب ملت معتقد و اسلامی و پیروی از ایدولوژی سیستم کمونیستی و سوسیلیستی جهت جذب ناراضیان در زیر سیستم کثیف پهلوی - طرح شد در کل فقط برای سوء استفاده از موقعیت زمانی مملکت و افکار عمومی ناراصی بود. - دلایل ان بعد بیشتر برای مملکت اشکار شد. هم رزمی با عراق و صدام علیه مملکت ایران. -جا سوسی علیه منافع استراتژیکی ملت مملکت و همکاری در ترور دانشمندان هسته ای و خرابکاریها در کمک به دشمنان ملت ایران- امریکا و نوچه هایش. مریم رجوی دستش بخون نه تنها ایرانیان بلکه اربابش امریکایان اغشته میباشد. ممکن است بولتون پومپعو و گروهی از سیاست مداران از او پشتیبانی کنند اما ملت امریکا هرگز اجازه نخواهد داد کسی که دستش بخون انها اغشته است حرفی داشته باش وطن فروشانی نظیر مریم رجوی مصیب پولی نژاد و حتی خانواده پهلوی که عکسشان در زیر نقشه ایران با نام تحریفی خلیج...ع در چندین سال گذشته با جولیانی و بولتون درج شده هرگز ایرانی شناخته نشده و لکه ننگی در تاریخ این مرز و بوم هستند.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    گمان نکنید حمایت امریکا از یک گروهک تروریستی وبقییه افراد منفور بنفع اوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس