کد خبر 1463703
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
برف

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود جبهه سرد به استان از آماده بارش دستگاه های اجرایی البرز خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد افضلی در مصاحبه روز شنبه افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی از فردا یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در البرز حکایت دارد که به موجب آن بارش شدید برف، یخبندان، مه آلودگی در استان پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: اثر این مخاطره سقوط بهمن در ارتفاعات و اختلال تردد و لغزندگی معابر شهری و جاده های کوهستانی است که باید از هم اکنون تدابیر لازم به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه ای اتخاذ شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز طی توصیه هایی خطاب به مردم گفت: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده شایسته است مسافران از تردد در جاده های کوهستانی به علت سقوط بهمن و ریزش سنگ اکیدا خودداری کنند. همچنین باید کوهنوردان با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی پرهیز کنند.

به گفته افضلی با توجه به میزان حجم برف انباشته، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ تا انتهای هفته در جاده های کوهستانی البرز وجود دارد که باید بیش از پیش مورد توجه مردم و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز قرار گیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    ایشالله یک زلزله ده ریشتری همه چیز را به سامان میرساند ودیگران نیازی به راهداری وشمرداری وغیره بکلی برطرف می‌شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس