کد خبر 1463037
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کندوان و هراز برفی اما سوادکوه و کیاسر غرق در مه

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر محورهای کندوان و هراز برفی و محورهای سوادکوه و کیاسر با کاهش دید همراه است.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با آخرین وضعیت جاده‌هایی استان، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده‌های استان برقرار است.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای کندوان و هراز، افزود: در محورهای گدوک سوادکوه و کیاسر نیز شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و پلیس از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ جلوگیری می‌کند.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد در تمامی جاده‌های استان مازندران برقرار است، تصریح کرد: بارش‌ برف و باران موجب لغزندگی جاده‌های شمال شده که تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی مازندران است.

وی با تاکید بر اینکه افزاد از توقف و تردد در مناطق کوهستانی و گردنه‌های پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش‌ها احتمال ریزش سنگ، رانش کوه و یا سقوط بهمن وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس تاکید کرد و گفت: در ارتباط با اعمال محدودیت ترافیکی پایان هفته نیز تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان نیز براساس شرایط ترافیکی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس