پیام عفو رهبری این است که ما سرِ ستیز با مخالفان نداریم

رئیس دیوان عالی کشور گفت: هیچ چیزی بهتر از اجرای عدالت این نظام را حفظ نمی‌کند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در نشستی که در معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: وقتی انسان از ظلمت به نور می‌آید سختی‌هایی در این مسیر خواهد داشت، چرا که می‌خواهد از یک برهه طاغوتی خفقان خارج و به یک نور برسد که در این مسیر سختی‌های است که نیاز به صبر دارد.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: علاوه بر ظلم و شکنجه فراوانی که در زمان طاغوت بود کشورمان وابستگی تمام عیار داشت، کشور پس از انقلاب به نظامی ۱۰۰ در صد مستقل تبدیل شده است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مستقلی است که نسبت به ظلم و جهل و تجاوز در جهان اعتراض دارد و روشنگری می‌کند و فکر دنیا را روشن کرده و خواسته تا خود ملت‌ها قضاوت کنند.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: رسانه‌های حکومت‌های غربی اجازه نمی‌دهند واقعیات به گوش مردم برسد و ملت ایران در این ۴۴ سال توانسته با همه سختی‌ها انقلاب را با وجود تمام هجمه‌ها حفظ کند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم افزود: تمام دنیا یک طرف هستند و دست به دست هم دادند، تا جمهوری اسلامی نباشد و نابود شود. برنامه‌های دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهایی که جواب داده درست است و نقشه‌های آنان دقیق مطابق معیارهایی است که در دنیا جواب می‌دهد اما در ایران نداده است. چرا که اینجا دست خدا در کار است و ملت ایران بصیر است و اجازه نمی‌دهد این نقشه‌ها عملیاتی شود. خداوند متعال پشتیبان این ملت بصیر است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم گفت: یکی از مواردی که انقلاب برای آن انجام شده است اجرای عدالت در سطح دنیاست چرا که نمی‌خواهیم عدالت محصور در کشور باشد اگر بتوانیم همین را دقیق اجرا کنیم موفق هستیم.

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: ما مدیران اگر بخواهیم خدمتی به نظام کنیم باید حس عدالت خواهی داشته باشیم و منافع خود را در نظر نگیریم و اگر این حس را داشته باشیم موفقیم. هیچ چیزی بهتر از اجرای عدالت این نظام را حفظ نمی‌کند. این مردم ۴۴ سال در مقابل دشمن ایستادند و لایق هر گونه فداکاری و خدمت هستند.

وی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری برای “عفو تعداد زیادی از فریب خوردگان” گفت: پیام این اقدام ارزشمند و بزرگ این است که ما سر ستیز با مخالفان نداریم و بنا نداریم خفقان ایجاد کنیم اما امنیت و جان و مال مردم، خط قرمز در هر کشوری است. امیدوارم برای مشمول شدگان عفو تنبه و تذکری باشد تا در این مسیر حرکت نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس