عزیزیان: ساپینتو کاری می‌کند استقلال با جان و دل بازی کند

بازیکن و مربی سابق استقلال می‌گوید سرمربی استقلال به بازیکنانش انگیزه می‌دهد تا با جان و دل بازی کنند.

به گزارش مشرق، سعید عزیزیان درباره پیروزی سه بر یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: نیمه اول استقلال خوب بود و بیشتر حملاتش از سمت راست توسط یامگا طراحی شده بود. گل اول استقلال از همان سمت به ثمر رسید. از سمت چپ حرکتی از تیم ندیدیم و قایدی کمتر در زمین دیده شد اما در نیمه دوم همه چیز برعکس شد.

او ادامه داد: استقلال در نیمه دوم از سمت مهدی قایدی بیشتر حمله می‌کرد. نفتی‌ها پس از دریافت گل خیلی بالا آمدند گل بزنند. همین باعث شد موقعیت‌های بیشتری برای استقلال به وجود بیاید. البته نفت در نیمه دوم شروع خوبی داشت و موقعیت‌های نصف و نیمه به وجود آورد. این روند هجومی باعث شد دفاع آن‌ها باز شود و گل دوم استقلال این‌گونه به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید:

از حضور ساپینتو در رختکن رقیب تا تشویق عنایتی

نفت چیزی برای از دست دادن نداشت

مربی سابق استقلال با بیان این‌که نفت مسجدسلیمان چیزی برای از دست دادن نداشت، گفت: آن‌ها فوتبال بازی کردند و در مقابل استقلال هم احتیاج داشت به صدر نزدیک شود. نفت موقعیت‌های آن‌چنانی نداشت و خطر صد در صد ایجاد نکرد اما بد هم بازی نکرد. گل سوم استقلال هم روی خلاقیت قایدی به ثمر رسید.

او درباره خراب کردن پنالتی توسط قایدی عنوان کرد: به نظر من پنالتی نبود اما به هر حال خود قایدی پنالتی‌اش را از دست داد. پنالتی زن اول استقلال یامگا است اما چون او نبود قایدی زد. البته قایدی پنالتی زن خوبی است اما به هر حال اینجا کرمانشاهی دستش را خواند.

ساپینتو کاری می‌کنند استقلال با جان و دل بازی کند

عزیزیان در پایان اضافه کرد:‌ استقلال به این پیروزی احتیاج داشت. آن‌ها روند خوبی را در چند هفته گذشته داشتند. ساپینتو به تیمش انگیزه می‌دهد. او به بازیکنانش روحیه می‌دهد و کاری می‌کند که بازیکنان استقلال با جان و دل بازی کنند. آن‌ها چشم به آینده دارند و امیدوار هستند به صدرجدول برگردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس