کد خبر 1462719
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
پاشازاده: استقلال در فاز هجومی به بلوغ رسیده/ تیم ساپینتو در مسیر درستی حرکت می‌کند

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو روند حرکتی را ترمیم کرده و تیمش در مسیر درستی گام بر می دارد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در خصوص برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و استقلال توانست روند خوب خودش را ادامه بدهد. هرچند می‌توانست مقابل حریف برد بهتری به دست بیاورد اما به هرحال سه امتیاز را با گل‌های زیاد کسب کرد تا موقعیتش هم در جدول بهتر شود.

مدافع اسبق استقلال در مورد اینکه این تیم سومین برد متوالی و پرگل خودش را ثبت کرد، گفت: باید این اتفاق بیفتد. استقلال مهره‌های خوبی مانند محبی، قائدی و مطهری در خط حمله دارد. اگر همیشه شناور بازی کند و تمرکز بهتری داشته باشد، در بازی‌های دیگر هم می‌تواند با گل‌های زیاد برنده شود.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو کاری می‌کند استقلال با جان و دل بازی کند

استقلال در فاز هجومی به بلوغ رسیده است

وی در مورد زدن ۱۰ گل در ۳ بازی، عنوان کرد: خط حمله دچار تحول شده و تیم به نوعی در فاز هجومی به بلوغ رسیده است. البته نوع بازی حریفان را هم باید در نظر گرفت. بعضی مواقع استقلال از نظر روحی روانی دچار مشکل می‌شود که روی کل تیم و به خصوص مهاجمان تاثیر می‌گذارد اما در چند بازی اخیر می‌بینیم که توپ‌هایشان گل می‌شود و خط حمله تبدیل به نقطه قوت‌ شده است. شرایط خط دفاعی هم راضی کننده است. در خط دروازه با اینکه مشکلاتی به وجود آمده اما سینا سعیدی‌فر هم که نیمه دوم وارد زمین شد، عملکرد خیلی خوبی داشت.

پاشازاده در مورد اینکه آیا می‌توان گفت بعد از تعطیلات جام جهانی و انجام چند بازی پر انتقاد اکنون ساپینتو روند تیم را ترمیم کرده، اظهار داشت: بله، تیم در مسیر درستی حرکت می‌کند و این مساله امیدوار کننده است. امیدوارم این نمایش ‌و گلزنی‌ها را در بازی‌های بعدی ببینیم. استقلال الان تیم خوبی دارد و این کار شدنی است.

وی در مورد اینکه در بازی‌های مختلف دیده شده که نیمکت‌نشینان حریف اقدام به تحریک ساپینتو می‌کنند تا فضای تیم دچار تنش شود، گفت: این اتفاق جای دنیا می‌افتد البته فکر نمی‌کنم به شدتی که ما در ایران داریم باشد. با اینحال ساپینتو آنقدر حرفه‌ای است که نباید تحت تاثیر قرار بگیرد و تیم را از حضور خودش در کنار خط محروم کند. سرمربی وقتی کنار خط حضور دارد، شرایط برای تیم خیلی فرق دارد تا اینکه روی سکو بنشیند. استقلال الان شرایط خوبی پیدا کرده و ادامه راه دست خودشان است. این تیم حتما می‌تواند قهرمانی را تکرار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس