کد خبر 1462256
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
درویش: با سیل تخلف‌ها مواجه شدیم/ رئیس کمیته داوران شائبه برانگیز حرف می‌زند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: با قضاوت این داوران با سیل تخلفات مواجه شدیم و حتی حرف‌های رئیس کمیته داوران شائبه برانگیز است.

به گزارش مشرق، رضا درویش دوشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی، اظهار داشت: در بازی با ذوب آهن داور پنالتی نگرفت و بازی پیکان هم حق مسلم ما را آفساید گرفتند. اگر وی. ای. آر هم بیاورند، باز هم تصمیم نهایی را باید داور بگیرد و برای ما سوت نمی‌زند.

وی افزود: داور ممکن است وی. ای. ار را ببیند اما بگوید از نظر من پنالتی نیست. آنها صحنه‌های واضح را پنالتی نمی‌گیرند. چه علتی دارد که دوست ندارند پرسپولیس حاصل زحمات خود را ببینند. به نظر شما حرف مسئول داوران سنجیده است که بگوید ما از این به بعد داوران خوب را برای قضاوت در زمین می‌گذاریم چرا تا الان نگذاشتند.

مدیر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: رئیس کمیته داوران گفته حالا یک پنالتی درست بود. الان این حرف چه فایده‌ای دارد که ما سه امتیاز را به دلیل قضاوت نادرست از دست دادیم. این چه طرز حرف زدن است. رئیس کمیته داوران طوری عنوان می‌کند که اگر پنالتی ما را نگیرند لباس داوران تامین می‌شود.

وی گفت: با سیل تخلف‌ها مواجه شدیم. صحبت رئیس کمیته داوران شائبه برانگیز است. انقدر به بیراهه نروید. می‌دانم VAR هم نمی‌آورید. گیر ما وی. ای. ار نیست ما باید حق مسلم را از کدام داور بگیریم. در هیچ دادگاهی نمی‌توانیم حق مسلم را بگیریم زیرا بناست که داوران حق ما را ندهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohsen IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    آخه این آقا روی کادر فنی تیمش تسلط نداره حالا اومده در مورد دیگران حرف میزنه
  • محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    این مدیران فوتبالی انگار زمین فوتبال رو اشتباهی گرفتند، اشتباهات داوری همیشه هست حتی به نفع پرسپولیس، دیگه این همه هوچی بازی نداره، از زمین و زمان ایراد گرفتن هنر نیست هوچی گری هنر نیست متاسفانه این عادت بدی شده که از پرسپولیس و استقلال شروع شده دیگه کار از انتقاد به داوری گذشته، تو فوتبال روز دنیا با خیلی از انتقادات به داوری ها هم برخورد میشه چه برسه به توهین به داوری که متاسفانه در فوتبال ایران باب شده و برخورد جدی هم نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس