درویش: حساب شخصی‌ام را بسته‌اند/ خبر تحصن کارمندان دروغ بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عده‌ای دنبال این هستند تا آرامش پرسپولیس را بر هم بزنند اما اجازه نخواهیم داد که خللی در کار باشگاه باشگاه ایجاد شود.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مورد به تعویق افتادن پرداخت حقوق کارمندان و همچنین بدهی باشگاه به یک هتل، اظهار داشت: متاسفانه با مشکلاتی مواجه هستیم. حساب باشگاه بسته است اما پیگیر آن هستیم تا حساب‌ها را باز کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: ابتدا باید از کارمندان‌مان تشکر کنم که صبر زیادی دارند و با وجود همه مشکلات همه فکر و ذکرشان روی این است تا امور باشگاه پیگیری شود. آنها دلسوزانه کارها را پیش می‌برند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. به زودی این مشکلات حل می‌شود و اولویت ما پرداخت حقوق آن‌ها است. امیدوارم طی یکی دو روز آتی این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

تجمع کارمندان پرسپولیس در باشگاه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با دلایل بسته شدن حساب باشگاه تاکید کرد: با پرونده‌های زیادی مواجه هستیم. ابتدا پرونده مالیات بود که کارها را پیگیری کردیم و این هفته این مشکل برطرف خواهد شد. بحث یک شرکت البسه بود که حکم ۲۸ میلیاردی آوردند و قسمتی از پول را هم از حساب باشگاه برداشتند اما ما پیگیر هستیم که این پول پرداخت شود.

درویش خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای بر نمی‌تابند که ببینند کارها در پرسپولیس به شکل مستمر پیگیری می‌شود. برای مثال چندی قبل خبری منتشر کردند که کارمندان باشگاه تحصن کردند. وقتی این خبر را شنیدم پایین را نگاه کردم دیدم خبری نیست. پیگیر موضوع شدم و با تعدادی از کارمندان هم صحبت کردم. متاسفانه دنبال این هستند تا آرامش باشگاه را بر هم بزنند اما همه در پرسپولیس متحد هستند تا کارها پیش برود.

وی گفت: بیشتر این طلب‌ها از سال‌های قبل است. من حتی به خاطر کار باشگاه از کارت شخصی‌ام هزینه کردم. حتی حساب من و یکی از اعضای هیئت‌مدیره را بستند اما ما اجازه نمی‌دهیم که خللی در کار پرسپولیس ایجاد شود. پول در حساب باشگاه است. به شدت پیگیر باز شدن حساب باشگاه هستیم تا این مشکل برطرف شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس