کد خبر 1460939
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کارمند قلابی و کلاهبردار فراری دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که با جعل عنوان کارمند ادارات قضائی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بود دستگیر شد.

به گزارش مشرق، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر دستگیری فردی به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری ۶ میلیاردی، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی و تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم با معرفی خود به عنوان کارمند دستگاه قضائی با چرب زبانی وعده دریافت وام کلان از بانک را به مالباخته داده و در ازای این کار مبلغ ۶ میلیارد ریال از نامبرده دریافت و متواری شده است.

نادربیگی گفت: با توجه به این که متهم هیچ گونه ردپایی از خود برجای نگذاشته بود بنابراین با اقدامات گسترده پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی و نامبرده تحت نظر قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت متهم در یک فرصت مناسب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز به اعتراف متهم به کلاهبرداری و جعل عنوان اشاره کرد در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که خود را از کارکنان دولتی و قضائی معرفی کرده و وعده انجام کارهای غیرقانونی را می‌دهند، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 1
    البرز و تهران و مشهد سر دسته ی فساد در ایرانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس