وحیدی- نمایه

وزیر کشور گفت: مشارکت سیاسی بحث کلیدی است که باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود و در سطح استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشارکت حداکثری محقق شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (۱۳ بهمن) در دومین روز همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری‌ها که در وزارت کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام و دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

وزیر کشور با بیان اینکه دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر از گذشته بدرخشد، از معاونان و مدیران سیاسی استانداری ها خواست تا اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

وحیدی همچنین به شناخت و مدیریت فضای سیاسی در استان‌ها و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: باید با فعالان سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند، تعامل سازنده داشته باشیم.

وی برگزاری گفت‌وگوی سیاسی را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در فضایی که عده‌ای به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در دل مردم هستند، این گفتمان‌ها با گروه‌های سیاسی، علما، متنفذین و اقشار مختلف مردم می‌تواند به مدیریت فضا کمک کند.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد، گفت: ما اعتراض معقول را قبول داریم. مشارکت سیاسی بحث کلیدی است که باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود. در سطح استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشارکت حداکثری محقق شود.

وی همچنین به لزوم هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: همه گروه های سیاسی و مذهبی باید در این زمینه حساسیت داشته باشند و علیه فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی به روشنی موضع‌گیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 2
    نه بابا لاست میگی انتخابات چی چی شور
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 1
    نه بابا لاست میگی اعتلاض معقول لو قبور دالی چقدر تو خوبی
  • DE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 2
    انتخابات پرشور ؟؟؟ یارو رو توی ده راه نمی دادند ، سراغ کدخدا رو می گرفت !
  • US ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 2
    اعتراض معقول رو تعریف کن! گوش شنوایی هست به اعتراضات معقول؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس