قوه قضائیه

رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قوه قضائیه صبح پنجشنبه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش مشرق،حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و مسئولان عالی قوه قضائیه روز پنج شنبه، سیزدهم بهمن و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس قوه قضائیه در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی دستگاه قضا با آرمان‌های امام راحل (ره) بیان کرد: امام بزرگوار نسبت به چند چیز تکیه داشتند؛ اول تعبد نسبت به احکام اسلامی بود، در عمل نشان دادند می‌توان دنیا و آخرت مردم، رفاه، امنیت، صلح، رفاقت و آزادی را برای همگان ایجاد کرد.

وی افزود: امام (ره) دنبال این بودند که صلح، آزادی، استقلال، کرامت، آرامش و تأمین دین و دنیای همه را با احکام نورانی اسلام تأمین کنند.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: امام (ره) به همه سفارش کردند که باید در این مسیر حرکت کنیم. برای تحقق این امر می‌فرمودند اگر می‌خواهید پیروز شوید وحدت کلمه و وحدت در جامعه داشته باشید. نسبت به وحدت بیش از بسیاری از موارد تکیه داشتند. برای مردم خالصانه و در جهت رضای خدا تلاش کردن؛ تکیه دوم ایشان بود. برای خودشان از این دنیا هیچ چیزی به غیر از خدمت نخواستند.

خبر در حال تکمیل است…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس