جزئیات محاسبه و پرداخت مزایای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین

دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابل اجرا است.

به گزارش مشرق، در پی اختلاف نظرهای به وجود آمده در مورد تاریخ اعمال مزایای رتبه بندی معلمان (طرح مهرآفرین)، با دستور مستقیم رئیس کل این نهاد نظارتی، موضوع مذکور در دستور کار معاونت فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات قرار گرفت و نتیجه آن، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی به اطلاع وزارت آموزش و پرورش رسید.

بر این اساس معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات، با استناد به قانون نظام رتبه بندی معلمان در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    این قانون از 1400/6/31تصویب شده است ولی آموزش و پرورش و تیم وزیر محترم سال 1400را فعلا" زیر کشیده و برای بقیه هم گربه رقصانی میکند این بازار مکاره تمامی ندارد معلم با مدرک لیسانس و بالاتر و سابقه 30سال با مبلغ 10تا 12 تومان نمی تواند زندگی معمولی را بگذراند آقا صحبت از کیفیت میکند و گروه کشی میکند
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    هنوز که هنوزه هیچ حکمی برای هیچ کس صادر نشده بعد از چندین ماه جناب نوری فرمودند. نان که نیست به زودیر درست بشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس