کد خبر 1460228
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
خودرو نمایه

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت دهه فجر ۴ مدل خودرو را در قالب طرح فروش پیش فروش یک ساله به فروش می رساند.

به گزارش مشرق، گروه خودروسازی سایپا قصد دارد به مناسبت دهه فجر از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ خودروهای ساینا اس دوگانه سوز، کوییک مدل GX، کوییک آر اتوماتیک و کوییک آر مدل GX را در قالب طرح فروش پیش فروش یک ساله به فروش برساند. متقاضیانی که دارای حساب وکالتی با موجودی به میزان مبلغ درج شده در بخشنامه برای خرید خودرو مورد نظر باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش سایپا بعد از ثبت اطلاعات شخصی، دریافت کد کاربری و رمز عبور فرایند انتخاب خودرو و ثبت نام را انجام دهند.

گفتنی است متقاضیانی در این طرح می‌توانند ثبت نام کنند که تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تمام فرایندهای اعلام شده را انجام دهند. البته امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۶ بهمن به مدت ۳ روز برای متقاضیان فراهم شده و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نخواهد شد.

شرایط فروش سایپا در دهه فجر ۱۴۰۱

اعلام زمان شروع پیش فروش ۴محصول سایپا

در این طرح ساینا اس دوگانه سوز با مبلغ پیش پرداخت ۱۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک R اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک R مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به فروش می‌رسند. در این طرح سود مشارکت ۱۰ درصد و سود انصراف نیز ۷ درصد در نظر گرفته شده است.

موعد تحویل ساینا اس دوگانه سوز آبان الی بهمن ۱۴۰۲ و موعد تحویل خودروهای کوییک این طرح نیز مهر الی بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است. قیمت این خودروها نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس