کد خبر 1460195
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
خودرو

اجرای پیش‌فروش ایران‌ خودرو از پنجشنبه این هفته ۱۳ بهمن با عرضه چهار محصول آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از پنجشنبه هفته جاری (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می‌شود.

در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودر، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودروی مورد تقاضا در حساب مشتری، برای اولین بار در اجرای طرح‌های فروش ایران‌خودرو اجرایی می‌شود.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از ثبت‌نام، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنندایران‌خودرو در اطلاعیه خود نیز در این رابطه اعلام کرده است: به منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنند.

مشتریان منتخب در قرعه‌کشی نیز با تکمیل الباقی وجه، مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخشنامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت‌نام اقدام خواهند کرد. "

طبق اعلام ایران‌خودرو، مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو که در بخشنامه تعیین شده را در حساب خود نگه‌داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنی هستند.

همانطور که اشاره شد، طرح مذکور از ۱۳ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. گفتنی است که مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند و تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    3 1
    ای کاش به مناسبت دهه فجر ، تعداد و تنوع عرضه دو خودروساز گسترده تر می‌بود.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    3 1
    مشرق لطفا پی‌گیری کنید که عرضه خودرو در بورس چه شد؟ اگر عرضه مداوم نباشد که حباب قیمت ها نمی‌شکند!! حتی در پایان آخرین عرضه در بورس ، بدلیل کمی تعداد خودرو و تقاضای زیاد، ۲۰۰ میلیون یکی از خودروها در بازار گران شد!!!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    5 0
    اگر تعدادخوردو محدود باشد، حالت سرمایه بودن ایجاد می‌شود و رانا و دلالی و افزایش غیرمعقول قیمت را خواهیم داشت.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 0
    اگر تعدادخوردو محدود باشد، حالت سرمایه بودن ایجاد می‌شود و رانت و دلالی و افزایش غیرمعقول قیمت را خواهیم داشت.
  • فاطمه IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    4 0
    حالا یه بد بختی که میخواسته با وام و قرض و قوله بعد از برنده شدن پول جور کنه دیگه نمیتونه فقط کسایی که پول نقد دارن و وضع مالی بهتر دارن میتونن شرکت کنن
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      1 0
      همیشه به نفع سرمایه‌دار...
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 0
    سود پولی که در حساب مسدود میشه را بانک‌ها چکار می‌کنند؟
  • mehdi IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 0
    این که هیچی.......در مورد بورس باید برنامه مشخص باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس