کد خبر 1459828
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
کلاهبرداری ۸۰۰ میلیاردی در فروش خودرو

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیاردی در قالب فروش خودروهای لوکس در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین عبدی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه مدیریت یکی از نمایشگاه های خودرو در شهر مراغه با جلب اعتماد مشتریان با شیوه و شگرد خرید و فروش خودرو های لوکس و خارجی، اقدام به اخذ وجه قابل توجه و کلاهبرداری از شهروندان کرده و متواری شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: باتوجه به اهمیت موضوع، اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس با هماهنگی مقام قضائی در این زمینه آغاز و با بررسی و اشرافیت اطلاعاتی، مشخص شد که چنین شخصی با قول خرید خودرو های لوکس خارجی برای مشتریان به بهانه های دروغین از ۸۰ نفر مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری های شبانه روزی از سایر استان های همجوار، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

عبدی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 0
    فک کردم دوباره گاریسازا بودن!؟
  • بهنام دلیر IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    2 0
    آقایان مجری قانون شما که دم از قانون میزنین کجای قانون نوشته شده که حق دارین با آبروی مردم بازی کنین اول قشنگ تحقیق کنید بعد پوز بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس