کد خبر 1459106
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
اهتمام ویژه پلیس در تأمین امنیت اماکن دیپلماتیک

سخنگوی فراجا ضمن محکوم کردن حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان، اعلام کرد: پلیس تأمین امنیت اماکن دیپلماتیک را وظیفه خود دانسته و در این خصوص اهتمام ویژه دارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی فراجا ضمن محکوم کردن حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان، اعلام کرد: پلیس تامین امنیت اماکن دیپلماتیک را وظیفه خود دانسته و در این خصوص اهتمام ویژه دارد.

سخنگوی پلیس تصریح کرد: حادثه تلخ و تأسف بار صبح امروز در سفارت کشور دوست و همسایه، جمهوری آذربایجان در تهران را که متأسفانه به جان باختن یک دیپلمات این کشور منجر شد به دولت و ملت عزیز آذربایجان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

وی گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از این رخداد تلخ و ناگوار، در صحنه حاضر شد و با مدیریت میدانی ضمن بازداشت فرد ضارب تحقیقات مقدماتی برای طی مراحل قانونی آغاز گردید.

سردار حاجیان با اشاره به تحقیقات به عمل آمده گفت: بررسی های اولیه و نیز اظهارات صریح متهم حاکی از انگیزه های شخصی وی در ارتکاب این جرم است، بدیهی است که بررسی های کامل انتظامی، امنیتی و قضائی ادامه دارد.

سخنگوی فراجا ضمن اشاره به امنیت اماکن دیپلماتیک در جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: پلیس ایجاد شرایط امن برای انجام ماموریت های دیپلماتیک سفارتخانه ها و نمایندگی های کنسولی و بین المللی مقیم جمهوری اسلامی ایران را از ماموریت های مهم و وظایف ذاتی خود می داند و در انجام این وظیفه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی در خاتمه با ابراز تاسف مجدد از این حادثه ناگهانی گفت: اطمینان داده می شود که هیچگونه نگرانی در ارتباط با تامین امنیت اماکن دیپلماتیک و فعالیت امن و حرفه ای دیپلمات‌های خارجی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 😶‍🌫️ IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    چکار میکنید حتما سرباز بدبخت را دم درب سفارت میزارید نگهبانی بده
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    امنیت داشت اینجوری با کلاس وارد سفارت می شوند؟
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 2
      همه جای دنیا اعم از کشورهای اروپایی آفریقای ودرهرجایی نحوه محافظت ازمراکزدیپلماتیک همینطور است.پایگاه نظامی نیست که انواع تسلیحات رومستقرکنند.
  • حاج اکبر IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    وقتی یک سرباز با باتوم و دست خالی تو یک کیوسک سرد باشه از این بهتر نمیشه حفاظت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس