زیاد النخاله: مقاومت متوقف نخواهد شد/ شهدا آینده را رقم می زنند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین، تأکید کرد که این جنایت ها مقاومت را متوقف نمی کند و شهدا آینده فلسطین را رقم می زنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایت امروز رژیم صهیونیستی در جنین تأکید کرد که این جنایت‌ها در مسیر مقاومت خللی ایجاد نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، «زیاد النخاله» در این خصوص گفت: امروز یکی از روزهای جهاد و روز مردم فلسطین است که از مبارزه و مقاومت دست برنداشتند. شهدای امروز پیشگام هستند و آینده ما را با وحدت، خون و مبارزه خود رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: جنایت امروز علیه مردم فلسطین در جنین و کرانه باختری دلاور، هرگز مقاومت را متوقف نخواهد کرد و مبارزان دلیر و قهرمان فلسطین در میدان خواهند ماند و تقابل با دشمن را ادامه خواهند داد.

النخاله تصریح کرد: با وجود دردها و رنج‌ها شکست نخواهیم خورد و عقب نشینی نخواهیم کرد، پرچم‌های ما برافراشته خواهد ماند و سلاح ما آماده نبرد و دفاع از مردم فلسطین و اهداف مقدس آنها باقی خواهد ماند.

گفتنی است در جدیدترین جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، امروز پنج شنبه ۹ فلسطینی در اردوگاه جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیدند و دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس