1

یکی از گروه‌های وابسته به پارلمان اروپا، گروه موسوم به «دوستان ایران آزاد» هستند که توسط لابی قدرتمند منافقین در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، بلژیک و پارلمان اروپا سازماندهی شده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۵ بهمن ماه در حالی چاپ و منتشر شد که ورود بانک مرکزی به نرخ‌سازی در بازار آزاد، مناقشه دو وزارتخانه بر سر تعطیلی مدارس و نیز واکنش رئیس قوه قضائیه به قطع اینترنت برای جلوگیری از تقلب در کنکور در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روز گذشته در اتفاقی بی‌سابقه عنوان «تواقفی» از معاملات دلار و یوروی بازار متشکل ارزی حذف شد، این سیاست جدید بانک مرکزی مورد توجه و تحلیل بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه اعتماد نوشته است:

تقاضای موجود در بازاد آزاد با اهداف مختلفی به وجود آمده است. مقداری از این تقاضا برای خرید کالا و خدماتی است که از خارج از کشور به ایران می‌آید و یکسری از تقاضا هم به دلیل خروج سرمایه از کشور است و یکسری دیگر از این تقاضا برای حفظ ارزش دارایی‌هاست. پیش از این مدیران بانک مرکزی تنها تقاضا برای خرید کالاهای مصرفی و سرمایه‌گذاری را به رسمیت می‌شناختند و دو بخش دیگر یعنی خروج سرمایه از کشور و خرید ارز برای حفظ ارزش دارایی‌ها را در نظر نمی‌گرفتند. اما این دو بخش از تقاضا هم کم نیست.

در ادامه تحلیل اعتماد آمده است:

تقاضای خروج سرمایه یا تقاضای حفظ ارزش دارایی‌ها با تلاش دولت و بانک مرکزی هم سرکوب‌شدنی نیست و این تقاضاها در کشور وجود دارد. در مجموع این میزان تقاضاست که قیمت دلار و یورو را بالا می‌برد. البته راهی که در حال حاضر در پیش گرفته شده این است که به جز خرید کالا افراد دیگر نیز ارز را با قیمت آزاد در صرافی‌ها یا در بانک ملی معامله می‌کنند که در صورت ساماندهی این بخش نرخ ارز همچنان افزایشی خواهد بود. اما امکان خرید و فروش از این پس برای متقاضیان به صورت قانونی فراهم خواهد شد تا با همین نرخ ۴۵ هزار تومان دارایی‌های‌شان را تبدیل به ارز یا ارزهای خریداری‌شده را از کشور خارج کنند.

گروهک منافقین چگونه روی تصمیمات اروپایی‌ها اثر می‌گذارد؟/ اکران آخرین فیلم تروریست‌های فرهنگی توسط یک کارگردان سینما!

روزنامه شرق در سرمقاله خود درباره پیش‌بینی قیمت ارز در بازا نوشته است:

برخی از کارشناسان اقتصادی با تبیین کسری بودجه سال ۱۴۰۲، تحقق کامل منابع و مصارف این بودجه را در شرایط کنونی‌ کشور، ناممکن و دشوار پیش‌بینی ‌می‌کنند. به‌عنوان مثال منابع حاصل از صادرات نفت تا ۶۰۳ هزار میلیارد تومان تعیین‌ شده (۲۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) که هم به‌ لحاظ میزان فروش و هم قیمت یک رؤیای نفتی است. این درآمد بر مبنای متوسط فروش روزانه ۱.۴ میلیون بشکه با قیمت میانگین هر بشکه ۸۵ دلار و نرخ تسعیر ارز ۲۶ هزار تومان محاسبه شده است. به نظر می‌رسد این قیمت در شرایطی که برای نفت روسیه به‌عنوان رقیب، سقف قیمت ۶۰ دلار تعیین‌ شده، واقع‌بینانه نخواهد بود. احتمالا میانگین نرخ ارز از این ارقام فراتر می‌رود و نرخ تسعیر ارز کمتر از نیمی از نرخ بازار خواهد بود.

گروهک منافقین چگونه روی تصمیمات اروپایی‌ها اثر می‌گذارد؟/ اکران آخرین فیلم تروریست‌های فرهنگی توسط یک کارگردان سینما!

اما روزنامه ایران سیاست‌های جدید بانک مرکزی را مثبت ارزیابی کرده و می‌نویسد:

در نخستین روز از اجرای سیاست جدید بانک مرکزی در بازار ارز، اتفاقات مثبت بسیاری افتاد، اتفاقاتی که به صورت مستقیم بازار غیررسمی و آزاد را هم تحت تأثیر قرارداد. طبق اعلام بانک مرکزی از روز گذشته چهارم بهمن ماه، با محوریت صرافی‌ها سقف فروش ارز به متقاضیان عادی و برای مصارف خدماتی با افزایش ۳ هزار یورویی از ۲ به ۵ هزار یورو افزایش یافت. ازسوی دیگر با حذف رسمی نرخ توافقی ارز، گام بلندی برای کاهش فاصله میان نرخ رسمی و آزاد برداشته شد. بررسی قیمت آزاد ارز دراین روز نشان می‌دهد که قیمت تمام ارزها در این بازار با ریزش همراه شده است. درحالی که در روز سوم بهمن ماه هر دلار امریکا نزدیک ۴۵ هزار تومان قیمت داشت، دیروز و در زمان تنظیم این گزارش، با افت قابل توجهی نرخ این ارز به ۴۴ هزار تومان نزدیک شد.

در ادامه این خبر آمده است:

در نخستین روز از اجرای سیاست جدید بانک مرکزی در بازار ارز، اتفاقات مثبت بسیاری افتاد، اتفاقاتی که به صورت مستقیم بازار غیررسمی و آزاد را هم تحت تأثیر قرارداد. طبق اعلام بانک مرکزی از روز گذشته چهارم بهمن ماه، با محوریت صرافی‌ها سقف فروش ارز به متقاضیان عادی و برای مصارف خدماتی با افزایش ۳ هزار یورویی از ۲ به ۵ هزار یورو افزایش یافت. ازسوی دیگر با حذف رسمی نرخ توافقی ارز، گام بلندی برای برداشتن فاصله میان نرخ رسمی و آزاد برداشته شد.
بررسی قیمت آزاد ارز دراین روز نشان می‌دهد که قیمت تمام ارزها در این بازار با ریزش همراه شده است. درحالی که در روز سوم بهمن ماه هر دلار امریکا نزدیک ۴۵ هزار تومان قیمت داشت، دیروز و در زمان تنظیم این گزارش، با افت قابل توجهی نرخ این ارز به ۴۴ هزار تومان نزدیک شد.

گروهک منافقین چگونه روی تصمیمات اروپایی‌ها اثر می‌گذارد؟/ اکران آخرین فیلم تروریست‌های فرهنگی توسط یک کارگردان سینما!

روزنامه کیهان نیز برنامه جدید بانک مرکزی را نشانه ثبات ارزی خوانده و نوشته است:

حفظ ارزش پول ملی نیاز به اقدامات متعدد حاکمیتی داشته و باید برنامه‌ای چندوجهی و همه‌جانبه برای آن طراحی و تدوین شود، اما در کوتاه‌مدت و برای کنترل وضعیت فعلی بازار می‌توان به افزایش عمق بازار مبادله‌ای ارز سرمایه‌گذاری جدی کرد و با توسعه بازار مبادله و کنترل افسار دلار بازار آزاد آرامش را در بازار آزاد دلار برقرار کرد.
لازم به ذکر است که دنیا تجربه موفق مالیات بر عایدی سرمایه را برای جلوگیری از سودجویی غیرعادی در بازار دارایی‌هایی مانند طلا، ارز، مسکن، خودرو و... دارد. در این رابطه طرحی با عنوان مالیات از سوداگری در مجلس در جریان بود که متأسفانه علی‌رغم وعده رئیس‌ مجلس در میانه راه دوباره متوقف شد و لازم است به سرانجام برسد.

گروهک منافقین چگونه روی تصمیمات اروپایی‌ها اثر می‌گذارد؟/ اکران آخرین فیلم تروریست‌های فرهنگی توسط یک کارگردان سینما!

میلیشیای پولی در اروپا

نزدیک به یک هفته پس از تصویب پیش‌نویس قطع‌نامه ضد ایرانی در پارلمان اروپا، روزنامه فرهیختگان به سراغ طراحان این بیانیه تروریستی رفته تا روشن کند که چه کسی به آن‌ها خط داده است.

فرهیختگان می‌نویسد:

یکی از گروه‌های وابسته به پارلمان اروپا، گروه موسوم به «دوستان ایران آزاد» هستند که توسط لابی قدرتمند منافقین در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، بلژیک و پارلمان اروپا سازماندهی شده‌اند. همین افراد هستند که در ازای دریافت پول، منویات منافقین را در اتحادیه اروپا دنبال می‌کنند. نام اکثر این افراد در طرح‌های ضد ایرانی به چشم می‌خورد. اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نیز از اقدامات این افراد نزدیک به منافقین است.

در این گزارش قابل توجه آمده است:

این افراد برای حمایت از طرح‌هایی که منافقین در پس آن هستند و یا برای سخنرانی در اجلاس‌های این گروهک، مبالغ قابل توجهی دریافت می‌کنند. به نوشته بلومبرگ و طبق گزارشی که نشریه کریستین‌ساینس‌مانیتور در سال ۲۰۱۱ منتشر کرده است، گروهک منافقین در آن سال مبلغ ۲۵ هزار دلار به سخنرانانی که دعوت کرده بود، پرداخت کرده است. به طور حتم قیمت این پیاده‌نظام‌های اجاره‌ای منافقین در سال ۲۰۲۲ با رشدی قابل توجه همراه بوده است که آنها را مجاب به همراهی با این تروریست‌ها کرده است. پیش از این شبنم مدد زاده عضو گروهک تروریستی منافقین با انتشار عکسی از خود در پارلمان اروپا نوشته بود که تصویب قطع‌نامه علیه سپاه نتیجه لابی این گروهک است!

گروهک منافقین چگونه روی تصمیمات اروپایی‌ها اثر می‌گذارد؟/ اکران آخرین فیلم تروریست‌های فرهنگی توسط یک کارگردان سینما!

جواد ظریف وارد گود می‌شود!؟

این روزها چپ‌های ستادی به هر دری می‌زنند تا یک آلترناتیو سیاسی برای رقیب بسازند، یک روز روحانی، روز دیگر لاریجانی و حالا روزنامه آرمان ملی خبر از بازگشت ظریف به سیاست داده و در رپورتاژی سفارشی نوشته است:


واقعیت آن است که ریشه مشکلاتی که دولت با آن دست و پنجه نرم می‌کند را باید در گره کور روابط خارجی یعنی عدم بازگشت به برجام خلاصه کرد. اینکه دولت تلاش دارد بدون نفت کشور را اداره کند و احتیاجات مردم را حتی به صورت گران تامین کند، بسیار مطلوب است اما دولت از آن جهت زیر فشار و سوال افکار عمومی است که آحاد جامعه می‌دانند که مشکل اصلی چیست و تا زمانی که کوه از مسیر توسعه کشور برداشته نشود؛ مشکل حل نخواهد شد. اروپایی‌هایی که در دولت روحانی اجازه ندادند ترامپ مکانیزم ماشه علیه ایران را فعال کند، امروز در برابر ایران و در جبهه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ایستاده‌اند. فرصت استفاده از ظرفیت اروپایی‌ها در این دولت از دست رفته است. به نظر می‌رسد این مورد باید به صورت قوی به گوش دولت برسد.

این روزنامه گزارش سفارشی خود را با این جملات تکمیل کرده است:

تنها یک فرد می‌تواند با ادبیات صلح‌طلبانه، دلسوزانه و با در نظر گرفتن منافع این دولت و منافع ملی به کمک دولت برسد. این فرد کسی جز محمد جواد ظریف نیست. او با تسلطی که در روابط بین‌المللی دارد می‌تواند کمک بزرگی به دولت باشد، حال باید دید ظریف از خلوت به جلوت می‌آید و یا فعلا قصد دارد به نامه نگاری‌های روحانی به مقامات عالی کشور بسنده کند.

گروهک منافقین چگونه روی تصمیمات اروپایی‌ها اثر می‌گذارد؟/ اکران آخرین فیلم تروریست‌های فرهنگی توسط یک کارگردان سینما!

خط شکنی بهروز علیه اغتشاش‌گران فرهنگی

بهروز افخمی، کارگردان مطرح سینما که امسال هم اجرای برنامه «هفت» تلویزیون را برعهده دارد، به تازگی ب درباره جوی گفت که بر فضای هنری و جشنواره‌ای کشور حاکم شده سخنان مهمی بر زبان آورده است؛ روزنامه وطن امروز دراین باره نوشته است:

در این چند ماه خودم هر چقدر پرس‌وجو کردم، متوجه شدم هم مردم علاقه‌مند هستند فیلم و سریال ببینند و تئاتر و کنسرت بروند و هم بازیگران دوست دارند کارشان را انجام دهند اما یک جو وحشت وجود دارد و در واقع نوعی تروریسم به شکلی آنها را می‌ترساند. در حالی که وقتی اقدام کنند متوجه می‌شوند هیچ چیز واقعی وجود ندارد. کسی که می‌خواهد کار کند و جرأت انجام آن را ندارد، شاید بهتر است نام خود را هنرمند نگذارد، چون باید حاضر باشد کمترین خطر را بپذیرد. اینکه باید چطور عمل کرد به خودشان بستگی دارد؛ بعضی از آنها ممکن است از تشدیدکنندگان شرایط باشند و بخواهند تروریسم فرهنگی را گسترش دهند اما آن کسی که می‌خواهد کار کند و جرأت انجام آن را ندارد، شاید بهتر است نام خود را هنرمند نگذارد، چون باید حاضر باشد کمترین خطر را بپذیرد.

گروهک منافقین چگونه روی تصمیمات اروپایی‌ها اثر می‌گذارد؟/ اکران آخرین فیلم تروریست‌های فرهنگی توسط یک کارگردان سینما!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    8 2
    اگر مثل حسن روحانی کار نکنی و در خانه بمانی تا کپک بزنی و زخم بستر بگیری که ریاست نیست و زحمتی هم ندارد. ولی اگر بخواهی وظیفه ات را درست انجام بدهی و حتی جمعه ها هم استراحت نکنی ریاست راحت نیست و خسته کننده است.
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      6 2
      در تاریخ ایران نمی توانیم ایرانیانی به منفوری سلسله قاجار و پهلوی و اصلاح طلبان تهوع آور بیابیم که وجه مشترک هر سه وطن فروشی، تربیت و صادرات جاسوس و مزدور برای دشمنان کشور، بی لیاقتی در اداره امور مملکت، فساد و دزدی و مال اندوزی و در یک کلام بنده دنیا بودن است!
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      5 1
      محاکمه روحانی و مدیران دولتش که مردم طی طوماری از کمیسیون اصل 90 مجلس درخواست کردند به کجا انجامید ؟!
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      1 2
      اطمینان دارم که تو هم روزی جاسوس و منافق از آب در میایی
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    4 3
    اگر مثل حسن روحانی کار نکنی و در خانه بمانی تا کپک بزنی و زخم بستر بگیری که ریاست نیست و زحمتی هم ندارد. ولی اگر بخواهی وظیفه ات را درست انجام بدهی و حتی جمعه ها هم استراحت نکنی ریاست راحت نیست و خسته کننده است.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    3 3
    چی شده تا اسم منافقین می اید همه فقط منافقین خلقرا میشناسند
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      3 1
      چون کثیف‌ترین نوع منافق اول خلقت، همین منافقین هستن.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      5 0
      ده ها سال است مریم رجوی دریوزه تروریست، برده هایش در کمپ اشرف و اکنون کمپ تیرانا را به فرودگاه های کشورهای توریستی میفرستد تا از توریست های پولدار ایرانی دلار گدایی کنند، ظاهرآ با همین دلارها و دلارهای آمریکایی، انگلیسی، عبری و سعودی، صاحب ثروت زیادی شده و توانسته سران به شدت مادی گرای غربی را بخرد و از آنها سواری بگیرد
  • ساسان IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    2 1
    امریکا و اروپا بعد از انعقاد برجام به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکردند و اروپا بعد از خروج ترامپ از برجام با اعمال فشار حداکثری برعلیه ایران همراه شد سگ زرد برادر شغاله زردنامه آرمان عوامفریبی نکند.
  • مسعود IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    8 2
    ظریف اگر در روابط بین الملل تسلط داشت کلاه گشاد برجام برسرش نمیرفت اینها در سال 92 کشور را با 700 عنوان تحریم تحویل گرفتن و در سال گذشته با 1500 عنوان تحریم تحویل دادند !
  • مسعود IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    3 1
    ظریف اگر در روابط بین الملل تسلط داشت کلاه گشاد برجام برسرش نمیرفت اینها در سال 92 کشور را با 700 عنوان تحریم تحویل گرفتن و در سال گذشته با 1500 عنوان تحریم تحویل دادند !
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    3 1
    خط شکنی بهروز علیه اغتشاش‌گران فرهنگی این مطلب بسیار مهم و قطعی بود که خواندم. البته اعتماد به حاکمیت و قدرت ایمان میخاد که ان شاءالله اونم راه خودشو پیدا کرده.
  • جاوید ایران اتمی US ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    7 1
    امشب هم مدعی شدن توی اکباتان چند نفر زر زدن، درسته که ویدیو کاملاً سیاه و تیره و بشدت تار شده هست و هیچی توش معلوم نیست اما نباید بی توجهی کنید، رفته ۴ یا ۵ نفر رو فقط صداش رو پخش کردن با تار شدگی خیلی زیاد و سیاهی بسیار، مدعی تجمع خیاااااااابونی اکباتان شدن😂 درحالی که معلومه یک جای سربسته و سوت و کور توی یه گوشه هست مثل پارکینک یا انباری اکباتان😂 ازبس آبروریزی هست که با اینکه از زانو به پایین فیلم گرفتن و فضا هم خیلی تاریک هست اما بشدت تار کردن که چیزی دیده نشه چون تعداد افراد خنده دار و آبروریز هست😂 اما این هم نباید باشه، فوری شناسایی کنید همشون رو دستگیر کنید ادبشون کنید، بی تفاااااوت نباشید هااااا، نگید چون اقدام بی ارزش هست پس اهمیت نمیدیم، نهههههه، بی ارزش هم باشه باااااااید برخورد قاطع داشته باشید، جلوی گستاخی رو بگیرید. باید در روزهای آینده متوجه بشیم که عمل کردید ها، نباید دیگه این اقدامشون ادامه داشته باشه، باید قطع بشه اونوقت میفهمم برخورد کردید، بی تفاوت نشیدا.
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 6
    باز دم به قول شما منافقین گرم که تونستن
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      2 0
      منافقین دمشان لای در گیر کرده و یخ زده.
  • سیدهادی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    6 2
    ظریف در دیپلماسی قدرتی ندارد همانطور که ۸ سال همه ملت را سرکار گذاشت و نتیجه هیچی آنرا همه دیدند اما باید گفت پاهای ظریف بسیار خوب کار میکند می‌تواند با دشمن قدم بزند و می‌تواند پیش دشمن زانو بزند و خیلی کارهای هنری دیگر که همه اش را نشان نداده
  • همشهری IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 2
    سلام مشرق جان صبح شما بخیر وسلامتی! یک آقا یا خانم در پیامهایتان که منتشر کردید خیلی دم از حق و باطل و نفاق و منافق زده و نظرات محترم دیگران را تفسیر به رای کرده ! لطفا به ایشان بفرمائید که جناب حزب باد! و متعصب و بی منطق ! خودت کور و کر و منافق هستی ! لطفا کمی قبل از حرف زدن اندیشه کن ! ما ادعایی نداریم ولی آدمهای پرادعا حرفهای بی اساس میزنند ! عزت زیاد
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    3 1
    خیلی روشن است تروریست های حاکم بر سیاه بخت مردم اروپای عامل خشونت از جنس همینها (منافقین)هستند دقیقا مثل قجرها و پهلویها
  • سعید IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    همان طور که منافقین داخلی تاثیر می گذارند
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    4 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    3 0
    لعنت خدا بر منافق و وطن فروش و جاسوس که قرآن از آنها به بدی یاد میکند و ویترین خصلت منافق آن است که رو در رو با تو خوب است همه خصلت و اطلاعات را جمع می‌کنه و علیه تو برا کسی دیگه استفاده می‌کنه این کثیف‌ترین خصلت است
  • یک نویسنده و فیلمساز IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 0
    آقای افخمی آفرین! چقدر درست گفتید!!! هم هنرمندان حاضرند کار کنند و هم مردم منتطر دیدن آثارشان هستند اما یک جریان مرموز که در قامت مشخصی دیده نمی شود جو وحشت ایجاد کرده. این را بنده که یک فیلمسازم با تمام وجود حس می کنم. باید فضای وحشت را شکست.فقط کافی است تعدادی اندک از خود شروع کنند. در مجموعه ای که بنده مشغول کارم دقیقا به همین دلیل گروهی از دوستان همسو برای تولید برنامه های ویژه دهه فجر خود را کنار کشیدند اما بنده وقتی با اکیپ پرتابل ضبط بین مردم رفتم فضا را ۱۸۰درجه متفاوت از آنچه جوخه های وحشت مجازی نشان می دهند دیدم. به نظر بنده " اندکی صبر ....سحر نزدیک است" انشالله
  • معلم IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    غربزدگی وغربزدگان وطن فروش پدر مملکت را درآورده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس