کد خبر 1457797
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳

هدف از برداشتن چربی باکال نازک کردن گونه ها به ویژه در ناحیه گودی گونه است. اگر چه صورتی که به طور طبیعی نرم و پر شده است، جوان تلقی می شود، اما برخی افراد متوجه می شوند که صورت آنها بیش از حد پر، حتی چاق است. حال بیایید به بررسی بوکال فت، لیفت ابرو و لیفت با نخ بپردازیم.

بوکال فت چیست؟

بوکال فت

برداشتن چربی باکال (جراحی بوکال فت )، پد چربی باکال، یک پد چربی طبیعی در ناحیه توخالی گونه را از بین می برد. اندازه پد چربی باکال در هر بیمار جداگانه متفاوت است و پد چربی باکال در هر گونه ممکن است اندازه های متفاوتی داشته باشد. جراحی استخراج پد چربی باکال معمولاً در افرادی که صورت‌های لاغر و باریک دارند انجام نمی‌شود، زیرا برداشتن چربی ممکن است باعث شود با افزایش سن، صورت لاغرتر به نظر برسد.

چربی باکال، چربی بین استخوان گونه و فک است که به شکل گیری شکل صورت شما کمک می کند. همه افراد دارای چربی باکال هستند، اما برخی افراد بیشتر از سایرین دارند. برداشتن چربی باکال یک عمل جراحی برای برداشتن چربی در این ناحیه از صورت است. برداشتن این چربی می تواند ساختار استخوانی صورت شما، به خصوص استخوان گونه و نواحی توخالی شده بین گونه ها و خط فک را برجسته کند. این روش گاهی اوقات کوچک کردن گونه نیز نامیده می شود.

جراحی برداشتن چربی باکال نوعی جراحی پلاستیک است. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک یک تصمیم شخصی است. بهتر است جراحی پلاستیک را فقط در صورتی در نظر بگیرید که واقعاً می خواهید ظاهر خود را اصلاح کنید و نه به این دلیل که شخص دیگری از شما می خواهد. همچنین مهم است که مزایا و خطرات احتمالی جراحی پلاستیک را در نظر بگیرید.

چه کسی کاندیدای مناسب برای حذف چربی باکال است؟

برخی از افراد ممکن است احساس کنند گردی گونه‌هایشان باعث ایجاد پری در صورتشان می‌شود که دوست ندارند. کوچک کردن گونه می تواند احساس پری یا "چربی" گونه های شما را کاهش دهد.

در صورتی که:

  • ظاهر پر بودن گونه های خود را دوست ندارید.
  • در غیر این صورت سالم هستند و وزن ثابتی دارند.
  • اگر صورت شما باریک است یا اگر سن خاصی دارید، ممکن است کاندیدای خوبی برای حذف چربی باکال نباشید، زیرا چربی باکال به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد.

جراحی برداشتن چربی باکال معمولا توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با آموزش های ویژه در روش های جراحی پلاستیک مانند جراح پلاستیک دارای مجوز انجام می شود.

لیفت ابرو

دو روش برای بلند کردن (لیفت ابرو) ناحیه پیشانی و ابرو وجود دارد:

  • کلاسیک
  • لیفت آندوسکوپی

لیفت کلاسیک شامل یک برش مداوم است که از سطح گوش شروع می شود و در اطراف خط موهای شما بالا می رود. بسته به اینکه خط موی شما کجاست، جراح برای جلوگیری از زخم قابل مشاهده تلاش می کند.

برای لیفت آندوسکوپی، جراح چند برش کوتاه تر در پوست سر شما ایجاد می کند. آنها یک اسکوپ - یک دوربین کوچک در انتهای یک لوله نازک - را در یکی از برش ها قرار می دهند و از دستگاه دیگری که در برش دیگری قرار داده شده است برای ایجاد تغییرات لازم استفاده می کنند.

در لیفت آندوسکوپی، جراح از لنگرهای کوچک برای محکم کردن بافت استفاده می کند. از آنجایی که برش ها کوچکتر هستند، این روش نسبت به لیفت کلاسیک کمتر تهاجمی است. کمترین جای زخم و زمان بهبودی کوتاه‌تری خواهید داشت.

لیفت با نخ

لیفت با نخ نوعی روش است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد "لیفت" ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. به جای برداشتن پوست شل شده صورت بیمار با جراحی، جراح زیبایی به سادگی آن را با بخیه زدن قسمت هایی از آن معلق می کند. این کار باعث می شود که پوست کمی به عقب کشیده شود و در نتیجه صورت را لیفت و سفت کند. نخ‌ها علاوه بر ایده‌آل بودن برای لیفت پوست، به روشی دیگر با پیری مبارزه می‌کنند: با تحریک «پاسخ درمانی» بدن و وادار کردن بدن به هدایت موج‌های زیادی از کلاژن به مناطق تحت درمان. این به دلیل نقش حیاتی کلاژن در روند پیری مهم است.

کلاژن به حمایت از "عوامل رشد" کمک می کند که تا حد زیادی بر وضعیت پوست ما تأثیر می گذارد. کلاژن علاوه بر این که برای ترمیم زخم ها استفاده می شود، به قوی، حجیم و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست کمک می کند. با افزایش سن، بدن ما به تدریج کلاژن کمتر و کمتری تولید می کند که منجر به کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در حدود 70 سالگی می شود. این کاهش حجم و قدرت عامل بزرگی در ایجاد پوست اضافی و چین و چروک است.

به عبارت دیگر، این فرآیند باعث جوانسازی مداوم و پیشرونده بافت های صورت می شود. بیمارانی که لیفت با نخ را به منظور تحریک کلاژن انجام می دهند، متوجه بهبود تدریجی رنگ و استحکام پوست خود خواهند شد. در حالی که نخ های آنها در جای خود قرار دارند، پاسخ درمانی بدن به طور مداوم فعال می شود زیرا بدن می خواهد نواحی بخیه شده را "درمان" کند و بخیه ها را خارج کند. بدن از نظر بیولوژیکی طوری برنامه ریزی شده است که وقتی هر جسم خارجی موجود در درم را حس می کند به این شکل واکنش نشان دهد. خوشبختانه از آنجایی که نخ های قرار گرفته در زیر پوست در حین لیفت با نخ بسیار کوچک هستند، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد.

در پایان نیز باید بگویم که برای دریافت این خدمات میتوانید به وب سایت goonehclinic.com سری بزنید و از خدمات این چنینی آنها بهره مند شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس