کد خبر 1457447
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
یک زندانی در زندان رجایی شهر از رساله دکتری خود دفاع کرد

یک زندانی در زندان رجایی‌شهر از رساله دکتری خود در نشستی با حضور مسئولین زندان و اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه‌های علم‌وفرهنگ و علوم توانبخشی‌ و سلامت اجتماعی دفاع کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، «ی.د» دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی است امروز در زندان رجایی‌شهر و درحضور اساتید راهنما، مشاور و سه نفر به عنوان داور، به دفاع از رساله دکتری خود تحت عنوان «بررسی وضعیت کارگران و رفاه آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» پرداخت.

این زندانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه بین الملل و کارشناسی ارشد در رشته رفاه و برنامه ریزی از دانشگاه تهران است که چاپ دو جلد کتاب درخصوص عدالت و سیاست گذاری اجتماعی و همچنین ۴ مقاله از دستاوردهای علمی او محسوب می‌شود.

به گفته عزیزی مدیر زندان رجایی‌شهر تمامی منابع مورد نیاز جهت تنظیم رساله دکتری با همکاری و مساعدت واحد فرهنگی در اختیار مددجو قرار گرفته است.

در این رابطه لازم به ذکر است که درحال حاضر با ایجاد زیرساخت های لازم و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز، امکان تحصیل در ایام تحمل حبس برای تمامی مددجویان علاقه مند توسط واحدهای ذیربط فراهم شده است.

هم‌اکنون تعداد ۱۱ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در مقطع کارشناسی رشته حسابداری و ۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و حقوق بین الملل در حال ادامه تحصیل می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    حرفهایی از تعدادی اعدام در زندانهای رجائی شهر شنیدم که برنامه ریزی و زمینه چینی بر علیه دشمنان تروریستها و نفوذیهای داخلی بوده. ممکنه یکی بگه چه خیرِ?
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    برای چی باید کسی که این مقاطع دانشگاهی هست در زندان بماند؟
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 1
      پس اگر من درس بخوانم مجوزی میشه که هر کاری بکنم؟!!!!!! عجب آدمی هستی تووو
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    محکومان جرایم عمد یا اعدامی
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خوبه ما هم بریم زندان
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 2
    بزرگترین جوک قرن! در ایران در زندان مقاطع عالی دانشگاهی برای زندانیان داریم
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      جوک قرن؟! سطح فکر تو و تفکر اجاره ای ذهنت که همش از دروغ ها و سیاهنمایی های کانال ها و شبکه های درپیتی که نگاه می‌کنی و می‌خونی. واسه همین وقتی یه موضوع خوب و یه اتفاق قشنگ می بینی رودل می‌کنی و ذهنت میگه دروغه و مگه میشه تو ایران از این خبرا هم باشه؟ و تو دنیای سیاه ذهن عقب مونده ی خودت درگیری و با همین سطح فکر دوزاری می‌میری و هیچ وقت هم نمیتونی واقعیت رو ببینی و حقیقت رو تشخیص بدی و با مغز خودت و هم بقیه رو عذاب میدی، کاش حداقل بلد بودی حرف نزنی و ساکت باشی تا نشون ندی چه قدر عقب افتاده ای.
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      ۲۰:۳۶ ؛ جوک تو هستی که تا حالا این چیزها را نفهمیدی. یک نفر می‌تونه غیر حضوری در زندان درس بخونه چون بعد تمام شدن محکومیتش میاد بیرون. البته اونی که تو زندان تیرانا یا عنترنشنال هست تا موقع مرگ نمی تونه بیاد بیرون، مثل تو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس