کد خبر 1456699
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
نیازمند: می‌توانستیم با اختلاف استقلال را ببریم

دروازه‌بان سپاهان معتقد است شایسته پیروزی در دیدار با استقلال بودند.

به گزارش مشرق، سید پیام نیازمند پس از برتری سپاهان مقابل استقلال گفت: خیلی خوشحالیم و خدا را شاکر هستیم که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. فکر می‌کنم لیاقت کسب پیروزی را داشتیم چون تیم بهتری نسبت به استقلال بودیم. البته استقلال هم موقعیت‌های داشت ولی فرصت‌های ما پرشمار بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما بازهم خدا را شکر در این دیدار حساس برنده شویم.

او درباره جدایی رشید مظاهری از سپاهان ابراز کرد: رشید دوست خوبم است ولی فوتبال و پست ما طوری است که بازی فقط به یک نفر می‌رسد. اینکه دو گلر سطح بالا در یک تیم باشند، چنین اتفاقی می‌افتد و یک نفر سوخت می‌رود. قبلا هم این اتفاق در پرتغال و جاهای دیگر برای من افتاده بود. برای او آرزوی موفقیت دارم.

دروازه‌بان سپاهان در خصوص مهار ضربه یامگا گفت: خدا را شکر در آن لحظه توانستم به تیمم کمک کنم. همیشه سعی دارم بهترینِ خودم باشم. به آینده خیلی امیدوار هستیم. بازی‌های زیادی مانده و ۱۴ مسابقه دیگر در لیگ برتر داریم و جام حذفی نیز پیش روی ما است. رفته رفته تیم بهتری می‌شویم و اگر سرعت پیشرفت‌مان بیشتر شود، مطمئنا بهتر خواهیم شد.

نیازمند درباره وضعیت نامشخص سرمربی تیم ملی عنوان کرد: خیلی دوست داریم یک فرد شایسته و سرمربی خوب برای تیم ملی انتخاب شود تا بتوانیم از همین حالا پرقدرت استارت کار را بزنیم و بازیکنان بیرون را ببینند و اگر هم نیاز به تغییر نسل است، نفرات جوان را نگاه کنند و به تیم ملی بیاورند. دوست دارم بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد.

او یادآور شد: متاسفانه در سه سال گذشته به بهانه‌های مختلف هوادار نداشتیم. فکر می‌کنم حضور تماشاگران در ورزشگاه به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد. همه تیم‌ها از این قضیه متضرر می‌شوند. تنها دلخوشی خیلی از هواداران نتایج این تیم‌هاست و امیدوارم شرایطی برای تشویق تیم‌هایشان داشته باشند. خودمان در بهترین روزهای فوتبال‌مان ۱۰ بازی کنار هواداران نداشتیم و امیدوارم این قضیه حل شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس