تعطیلی تمام مدارس تهران روز دوشنبه

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، همه کودکستان‌ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش مشرق ، با توجه به وضعیت آلودگی هوای پایتخت جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران امروز عصر در استانداری برگزار شد.

عابد ملکی معاون عمرانی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: بر اساس مصوبات این کارگروه، روز سه شنبه مورخ ۲۷ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

وی گفت: همچنین بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز سه شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است. 

معاون عمرانی استانداری تهران بیان کرد: بر این اساس پلیس راهور فاتب و پلیس تهران بزرگ از  تردد شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در سطح شهر تهران از ساعت ۲۲ روز سه شنبه جلوگیری خواهد کرد.

ملکی ادامه داد: همچنین فعالیت های عمرانی شهرداری های استان تهران و معادن شن و ماسه برای روز سه شنبه ۲۷ دی ماه ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند، افزود: همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 

هوای تهران، ناسالم برای همه افراد

شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه ها و بر روی عدد ۱۷۱ قرار داد و بر اساس شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه های پایتخت در وضعیت قرمز قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ضیائی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    4 4
    واقعاً مسخره است. بچه ها یا به خاطر آلودگی تعطیل هستند یا سرما! واقعاً به فکر آسیب های روانی که به بچه ها و خانواده ها وارد می‌شود، نیستند.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    2 2
    از ترس دانش آموزها مدارس را تطتیل نکنید.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    3 2
    چرا حوزه ها را تفطیل نمی کنید؟ گیر دادید به دانش آموزان.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    خواهش میکنم به مسئولین بفرمایین درمورد تهران این تصمیم رو بگیرن که مدارس تهران تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است. هم بچه ها تکلیفشون مشخص میشه هم مدارس.بخدا چشمامون چپ شد از بس زیر نویس شبکه خبر رو دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس