جنگنده روسیه هواپیمای آلمانی را شناسایی کرد

جنگنده روسی «سوخو ۲۷» هواپیمای آلمانی را بر فراز دریای بالتیک و نزدیک مرز با این کشور رهگیری کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده روسی «سوخو ۲۷» متعلق به ناوگان دریای بالتیک موفق به شناسایی یک فروند هواپیمای گشت زنی آلمان بر فراز این دریا و نزدیک مرزهای روسیه شده است.

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده روسی «سوخو ۲۷» در این عملیات توانسته است هواپیمای مذکور را از مرزهای روسیه دور کند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: برای شناسایی اهداف هوایی و جلوگیری از نقض مرز دولتی فدراسیون روسیه، یک جنگنده سوخو- ۲۷ از نیروهای پدافند هوایی ناوگان بالتیک به هوا برخاست.

بر اساس اعلام مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، هدف هوایی به عنوان هواپیمای گشتی پایگاه اوریون R-۳C نیروی دریایی آلمان شناسایی شد که به مرز روسیه در حال نزدیک شدن بود.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده مذکور کاملاً منطبق با مقررات بین المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به هواپیمای آلمانی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد. همچنین، مرزهای روسیه نقض نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 1
    سیستم رادار های جنگنده روسی از جنگنده های آلمانی بهتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس