پلیس انگلیس

دولت انگلیس به دنبال تصویب متممی به «قانون نظم عمومی» برای افزایش اختیارات پلیس است تا اعتراضات را قبل از ایجاد اختلال در نظم عمومی کنترل کند.

به گزارش مشرق، دولت انگلیس به دنبال تصویب قانونی است که به پلیس این کشور اختیارات بیشتری در مقابله با اعتراضات و اغتشاشات ضد دولتی خواهد داد.

براساس گزارش استاندارد، دولت لندن تایید کرده است که براساس تدابیر جدید که قرار است در پارلمان تصویب شود پلیس می‌تواند قبل از آنکه اعتراضات به اختلالات گسترده منجر شود مداخله کرده و با آن مقابله کند.

استاندارد اضافه کرد، این متمم که به قانون نظم عمومی اضافه می‌شود، و امروز دوشنبه در پارلمان ارائه خواهد شد با هدف شفافیت بیشتر درباره اینکه چه زمانی پلیس می‌تواند علیه اعتراضات وارد عمل شود و از بسته شدن خیابانها و مسیرها توسط معترضان جلوگیری کند تدوین شده است.

هدف اصلی این لایحه محدود کردن تاکتیکهای چریکی برخی گروهها مانند Insulate Britain و دیگر گروههای شورشی است.

این طرح از حمایت «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس نیز برخوردار است و توسط روسای پلیس درباره ابهامات قانونی در زمینه مقابله با معترضان مطرح شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خوب که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 0
    مررررگ بر دیکتاتورررر. بیایید صدای مردم مظلوم انگلیس باشیم. #اعتصابات سراسری
  • علی افصحی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    وقتی گفته می شود انگلیس خبیث یا غرب وحشی یا آمریکا شیطان بزرگ، به همین دلیل ساده است. برای مردم انگلیس خبیث صدها شبکه انگلیسی ضد انگلیس و نیز میلیون ها صفحه مجازی و ده ها مزدور انگلیسی زبان و معارض انگلیسی فعالیت نمی کنند که اغتشاشگری بیرون بیاید و در خیابان ها به قتل پلیس، مردم و حافظان امنیت پرداخته و هستی مردم و اماکن عمومی را طعمه حریق کنند. آن وقت پلیس آمریکا در جا معترضان را می کشد و اصلاً مجال نمی دهد پای معترض به دادگاه برسد. ماکرون معترضان را له و لورده می کند، آلمان هم همین طور، انگلیس ضمن سرکوب می خواهد قانون تشدید مجازات معترضان را به تصویب برساند که مثل آمریکا با معترضان برخورد شود! آنگاه همین رؤسای فاسد غرب وحشی در هر فتنه دست ساز خودشان و توسط مزدورانشان، از آشوبگران قاتل و فاسد و غارتگر حمایت کرده و به بهانه شکست فتنه گران هر روز تحریمی را بر ایران اسلامی تحمیل می کنند. یکی از ا صول طلایی اخلاق این است که؛ «چیزی که برای خود می پسندی برای دیگری هم بپسند و بر عکس چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگری نپسند.» چرا که بدخواه دیگران راه به جایی نمی برد. امام علی علیه السّلام فرمود: «شرّالناس من یبتغی الغوائل للنّاس» بدترین اشخاص و رؤسای جوامع، کسانی اند که برای سایرین و ملت های دیگر بدی بخواهند... و غرب وحشی و انگلیس خبیث بدترینند چون همواره بدخواه ملت ولایی ایران و ولیّ خردمندش امام خامنه‌ ای بوده و هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس