کد خبر 1455771
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
خودرو

از زمان شروع فعالیت برند تانک تاکنون همیشه سر و صدای زیادی پیرامون این برند بوده و اکنون نسخه تولیدی تانک ۷۰۰ پس از دو مدل ۳۰۰ و ۵۰۰ معرفی شده است.

به گزارش مشرق، تانک ۷۰۰ نخستین بار در قالب یک کانسپت در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و اکنون نسخه تولید انبوه آن با تفاوت هایی بسیار اندک نظیر رنگ بدنه، به تازگی در چین معرفی شده است.


تانک ۷۰۰
تانک ۷۰۰ را باید نسخه دیگری از روند جدید خودروسازان چینی برشمرد. این روزها چینی ها بیش از هر چیز دیگری به ساخت خودروهای بزرگ، خشن و آفرودی روی آورده اند که از نمونه آن ها می توان به تانک ۳۰۰، چری TJ1 ، تانک ۵۰۰ و… اشاره کرد.

نسخه تولیدی «تانک ۷۰۰» معرفی شد +عکس

فرم کلی خودرو شما را به یاد محصولاتی نظیر مرسدس بنز G کلاس و جیپ رانگلر می اندازد. در نمونه تولید انبوه خبری از سپر و فلاپ های دور گلگیر دورنگ نیست و تمام خودرو به صورت یک‌دست رنگ آمیزی شده است. چراغ های جلو ترکیبی از حالت دایره ای شکل و یک خط افقی در لبه بالایی است که ظاهر متفاوتی را برای تانک ۷۰۰ پدید آورده و پشت خودرو نیز، به ‌ویژه در بخش چراغ ها و نحوه قرار گیری زاپاس روی در صندوق، بی هیچ چون و چرایی مشابه مرسدس بنز G کلاس است.

نسخه تولیدی «تانک ۷۰۰» معرفی شد +عکس

فضای داخلی تانک ۷۰۰
تانک هنوز هیچ تصویر رسمی را از فضای داخلی خودرو منتشر نکرده، اما در عکس هایی که به صورت جاسوسی پخش شده است، یک صفحه نمایش بزرگ شناور را می بینیم و سه صفحه دایره ای شکل به عنوان کلاستر خودرو تعبیه شده اند که احتمالاً از گرافیک تمام دیجیتالی بهره مند خواهند بود.

ابعاد و اندازه ها
تانک ۷۰۰ به واقع خودروی بزرگی محسوب می شود. این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۰۹۰، ۲۰۶۱ و ۱۹۵۲ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۳۰۰۰ میلی متر اعلام شده است. وزن خالص خودرو ۲۷۰۰ کیلوگرم است و رینگ های ۲۰ و ۲۲ اینچی برای این خودرو قابل سفارش گذاری هستند. نکته دیگر این که تانک ۷۰۰ یک اس یو وی پنج‌نفره است و تابه‌حال از نسخه هفت‌نفره آن سخنی به میان نیامده است.

نسخه تولیدی «تانک ۷۰۰» معرفی شد +عکس

مشخصات فنی تانک ۷۰۰
برای تانک ۷۰۰ از یک پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت ۳۶۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر استفاده شده است و یک جعبه دنده ۹ سرعته اتومات نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به هر چهار چرخ این خودرو می رساند. حداکثر سرعت این خودرو هم ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

زمان عرضه
رونمایی عمومی تانک ۷۰۰ به نمایشگاه شانگهای در آوریل موکول شده است و بلافاصله پس از آن در مارکت چین عرضه خواهد شد.

منبع:اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    این کجاش شبیه تانکه ؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    2 1
    اون موقع که ایران سواری و اتوبوس و تراکتور و کامیون و لودر میساخت چینی ها فانوس نفتی و جاسوئیچی نهایت تولیدشان بود افسوس و صد افسوس
    • FR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 2
      منظورت مونتاژ است نه ساخت ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس