کد خبر 1455609
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
قتل

مرد جوان که همسرش را به آتش کشیده بود، به اتهام قتل عمد بازداشت شد. دختر ۱۲ ساله مقتول که شاهد جنایت بود، پدرش را به کارآگاهان جنایی لو داد.

به گزارش مشرق، شنبه بیست و چهارم دی امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان مهر در محله انقلاب، مرگ مشکوک زن جوانی را در بخش سوانح سوختگی به پلیس گزارش کردند. با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی این مرکز درمانی شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد زن حدود ۴۰ ساله‌ای مواجه شدند که براثر سوختگی فوت کرده بود. همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد، همسر متوفی که خودش نیز به دلیل سوختگی در بیمارستان بستری بوده پس از خبردار شدن از مرگ همسرش مخفیانه از این مرکز درمانی گریخته است!

تحقیقات میدانی نیز حکایت از آن داشت که ۱۰ روز قبل متوفی و همسرش به دلیل سوختگی به بیمارستان مهر مراجعه کردند اما پرستاران هنگامی که علت سوختگی زن و مرد جوان را پرسیدند با اظهارات ضد و نقیضی از سوی همسر متوفی که دستش دچار سوختگی شده بود، مواجه شدند.

بررسی‌های کارآگاهان اداره دهم ادامه داشت تا این که دختر ۱۲ ساله مرد جوان و متوفی، راز جنایت هولناکی را فاش کرد. دختر خردسال هنگامی که متوجه شده بود مادرش به کام مرگ فرو رفته است، ابتدا به دایی خود و سپس به تیم جنایی گفت: ۱۰ روز قبل پدر و مادرم در خانه با یکدیگر دعوا کردند که در جریان این درگیری، پدرم با بنزین مادرم را به آتش کشید!

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم و با در دست داشتن هویت متهم، مرد جنایتکار را خیلی زود قبل از این که از محله انقلاب خارج شود، دستگیر کردند. متهم پس از بازداشت در تحقیقات اولیه مدعی شد، همسرش در جریان درگیری خودش را آتش زده و او بی‌گناه است.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    25 5
    بابا این ازدواج و طلاق رو از آب خوردن راحتتر کنید و از طرف دیگه زحمت بکشید و کار فرهنگی انجام بدید. قشنگ معلومه یک عده برای اینکه پول به جیب بزنند سنگ جلوی پای مردم میندازن. برای ازدواج باید اینجوری کنی اونجوری کنی . چکار دارید می کنید ؟ معلوم هست؟ نون دونی درست کردید برای یک عده. برید بزارید مردم با درد خودشون سر کنند.
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 4
      یعنی میگی روی کارهای غیرشرعی وهوس پرانی جنابعالی اسم قانونی بذارن تا هر.... میخوای بکنی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      حاجی مهندس ..ناموسا جان بچه ات خودت هم فهمیدی چی گفتی؟؟!!! اومدی حرف بزنی دویدی.. خخخخخخخ
    • شهروند IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      ازدواج برای مردان که از آب خوردن راحتتره این زن ها هستند که در ازدواج آسیب می بینند. علل همه ایم مشکلات اینه که در خانواده به فرزندان حل مسئله را یاد نداد هاند وقتی کانون خانواده گرم باشد فرزندان هم مهربان تربیت می شوند. شما که میگی طلاق مثل آب خوردن بشه میدونی به سر بچه های طلاق چی میاد. پرخاشگر، کم گذشت و...
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    2 0
    طلاق هم حلال است نباید طلاق سخت بشه تا نتیجش این برخورد ها بین زوج ها بشه. این درگیری ها رو روحیه بچه ها هم تاثیر بدی داره
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    3 1
    تهران چه خبره؟ چی شده که تو اون شهر زن و شوهر همو آتیش میزنن؟
  • ستوانیکم سعید رضایی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    3 2
    زنده باد اقتدار پلیس ایران
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 1
    ناملایمات اجتماعی بیشترفشارفقروبیکاروهزینه های سرسام آوروتوقعات بی جابعضی افرادجامعه وفشارشبکه های ماهواره ای وتقلیدکورکورانه آنهاست
  • جواد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    4 0
    بنده در عرض دو روز همسرم رو عقد کردم ولی هنگام طلاق با اینکه تفاوقی بود یک سال دوندگی کردیم. ولی متاسفانه زن و شوهر در موقع دعوا و عصبانیت تصمیم‌های غلط می‌گیرند که به نظرشون نزدیکترین راه همین است و فارغ از عواقبش
  • DE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    2 6
    وای خدا. ببین چه قدر اعصاب ها ضعیف شده. مرده هم حق داره آمده خانه، زنه گیر داده فلان چیزو برام بخر، اونم پول نداشته گفته ندارم. زنه گفته برو نکبت بیشتر کار کن، اونم قاطی کرده بنزین ریخته روش. همش تقصیر زن هاست. صبر ندارن، فکر کردن مردها کوه طلا میزان.
    • احمد..... IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      2 0
      خاک برسرت بااین طرزتفکرت!!!مگرتوآنجابودی که اینگونه قضاوت میکنی؟؟؟
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    عصبی ترین مردم دنیا! دلخوش به این مقدار نباشید
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    2 1
    باز نگری در قانون ازدواج و طلاق.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 0
    تعلیم ازدواج را از جوانی باید شروع کرد. این ب آن معنی نیست که حتما در سن پایین ازدواج کرد، بلکه با شناخت و آموزش شناخت. وقتی دو نفر تصمیم ب ازدواج میگرند از مشورت و عقل و استمرار روابط طولانی مدت و خلاصه اینکه وارد چه رابطه ای می‌شوند و آیا می توانند ب آن رابطه در هر شرایطی متعهد بمانند فکر کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس