وبگاه صهیونیستی: قدرت ایران باید اسرائیل را نگران کند

وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با ادعای ورود دو ناو جنگی ایرانی به آب های منطقه ای استرالیا، عنوان کرد: ایران بازوهای دریایی قدرتمند و دور بردی دارد که این مساله باید اسرائیل را نگران سازد.

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با ادعای ورود دو ناو جنگی ایرانی به آب های منطقه ای استرالیا، عنوان کرد: ایران بازوهای دریایی قدرتمند و دور بردی دارد که این مساله باید اسرائیل را نگران سازد.

در این گزارش آمده است: این دو ناو جنگی ایران با انجام یک سفر طولانی در راستای ارزیابی قدرت دریایی خود، وارد آب های اقتصادی استرالیا شده اند.

واللا مدعی شد: این ناوهای جنگی با عبور از اقیانوس آرام در نزدیکی جزایر پلی نزی (متعلق به فرانسه) قرار دارند.

این وبگاه صهیونیستی در ادامه عنوان کرد: ایرانی ها با انجام این عملیات دریایی می خواهند به کشورهای غربی به ویژه آمریکا نشان دهند که از تحریم ها هراسی به دل راه نمی دهند.

واللا تصریح کرد: دو ناو جنگی ایرانی توانایی سفر به دور دنیا را دارند و در نهایت به بندر مبدا حرکت خود یعنی در اقیانوس هند و یا یکی از بنادر سپاه پاسداران در تنگه هرمز باز خواهند گشت. هدف آنها از این عملیات دریایی نیز اثبات این مساله است که ایران در دریا بازوهای قدرتمند و دور بردی را دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرافصحی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    به فرمایش مولانا «خوشتر آن باشد که سر دلبران / گفته آید در حدیث دیگران. این که دشمن منطقه ای ایران اسلامی عزیز از توان دریایی ما به هراس افتاده و برای لوطی بی جربزه اش شیطان بزرگ آمریکاعحز و لابه می کند که سفر دور دنیای ناو های ایرانی موجب نگرانی اش شده و نشانی آب های استرالیا و نیز فرانسه را داده و نیت خوانی می کند که ایران می خواهد به امریکا نشان دهد که بی اعتنا به تحریم هاست برای ما دلدادگان ولی فقیه خردمند امام خامنه‌ای ، شوق و شعف ایجاد می کند هر چند این توصیف رسانه صهیونیستی «مدح بدتر از ذم »است و هدف دیگری را مثل تحریک دشمنان و شیطان بزرگ را دنبال می کند اما از این نظر گه قدرت ایران عزیز در عرصه دریاها موچب نگرانی صهیونیست ها شده ، مایه شعف دوستان و عصبیت دشمنان است و این خود دستاورد بزرگی است.
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 0
    شما نگران نباشید وقتی همه تان را به دریا ارجاع دادیم راه رو باز میکنیم تا سواحل آرژانتین شنا کنید. شنا کردن حتما یاد بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس