کد خبر 1454913
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
شورای شهر

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران گفت: حقوق ماه آینده اصلاح و بر اساس جدول پرداخت می شود.

به گزارش مشرق، اخباری مبنی بر اینکه دختر دهه هشتادی یکی از اعضای شورای شهر تهران حقوق ۳۳ میلیونی از شورا دریافت میکند در فضای مجازی منتشر و جنجال های زیادی در این باره ایجاد شد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در باره حقوق دختر عضو شورای شهر گفت: کسی که عضو شورای شهر می شود می توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.

وی ادامه داد:به دلیل اینکه رییس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاه ش بالاتر از یک کارمند است اما براساس تصمیات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می شود و بر اساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.

رییس شورای شهر تهران در خصوص انتشار حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان در شورا گفت: وقتی این خبر را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند حقوق عقب افتاده این فرد داشته به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است. حالا چرا حقوق این فرد عقب افتاده داشته باید این موضوع هم بررسی شود.

چمران بیان کرد: امسال حقوق نیروهای قراردادی شهرداری افزایش خوبی بر اساس قانون کار پیدا کرد که این افراد هم چون قرارداد خدمات اداری شهر داشتند شامل این افزایش حقوق شدند اما افرادی که مسوول دفتر هستند حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون حقوق دریافت کنند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: ببینید افراد باید بر اساس تحصیلات، جایگاه و ... حقوق بگیرند شاید این فرد باید پست هم داشته باشد اما اگر شرایط دریافت پست را نداشته باشد ،پست داده نمی شود اما می تواند کارها را انجام دهد اما پول پست را دریافت نمی کند.

وی تاکید کرد برخی از اعضای شورای شهر تهران می توانند علاوه بر مسوول دفتر با خودشان مشاور هم بیاورند و حقوق انها هم بر اساس جدول باید پرداخت شود.

وی در ادامه گفت این افراد کارمندان موقت هستند و بعد از ۴ سال باید بروند اما اگر عضو جدید شورا بخواهند می تواند از آنها استفاده کنند و یا اگر بخواهند این افراد به شهرداری بروند باید مراحلی مثل دادن امتحان و ... را طی کنند.

چمران در پایان گفت: بنده و برخی از اعضای شورای شهر با خودمان مسوول دفتر نیاوردیم و از نیروهای شورا استفاده کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 166
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 44
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    38 2
    خدایا تو شاهدی من خیلی جاها از جمهوری اسلامی دفاع کردم. ولی ایا این درست هست من سی ساله که طبق شرع مقدست وظیفه نفقه دادن دارم شرایطم این باشه که میدونی ولی کارگزاران این حکومت که خودشون باید بیشترین هزینه رو بدن این شکلی هستند. تازه میگن برید ازدواج کنید. خوب با این شرایط که شما درست کردید واقعا من خیلی جا ها که معرفی میکنند خجالت میکشم برم خواستگاری چون درامد طرف مقابل خیلی بیشتر از منه .
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 1
      باید عوض شه و بجاش مردی بزارن والسلام
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      18 0
      من واقعا از مشرق انتظار دارم همونطور که میزنه اصلاح طلبان رو با خاک یکسان میکنه، این حرومخورهای وقیح رو هم بزنه با خاک یکسان کنه. اگه ما واقعا انقلابی هستیم، اصولگرا و اصلاح طلب نباید برامون فرقی کنه، همونطور که دختر صفدر حسینی رسوا و بی آبرو شد، این هم باید رسوا و بی آبرو بشه
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      13 4
      من۲ساله اینجام معمولا عقلانیت و منطق و شرافت و ازادگی توی کامنتها ندیدم.فقط تندروی و ماله کشی دیدم.این دومین خبر(بعد پسر انسیه خزعلی)هست که دیدم نظرات یمقدار بوی شرافت میده‌.برای شما تندروها برای دومین بار میایستم وکلاه ازسربرمیدارم.
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      در شرکت فولاد هرمزگان همین 30 میلیون حقوق رو دارن به یه کارشناس با یک سال سابقه میدن.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      5 1
      قبلا از انقلاب اینهمه تشریفات و شورا بازی نبود شهرداری چه جور اداره میشد ؟ طالقانی انداخت تو دهن مردم منافقین هم دنبالش را گرفتند تا به بهانه شورا افراد خودشان را در کارخانجات و نهادها نفوذ دهند. موفق هم شدند . در ده شصت بسیاری از اعدامی ها همان شورایی ها بودند. الان ورزشکار ها شدند اعضای شورا که هیچ سوادی ندارند در عوض خوب بلدند چک و لگد بزنند. مگر مدتی قبل نوارش در نیامد که دو کشتی گیر و یک وزنه بردار هم قسم شدند که تک خوری نکنند ؟!!!! کلا شوراها را که زگیل همه جا هستند منحل کنید. شورا فقط مجلس آنهم بدون مشاور و رئیس دفتر و بوقچی و منشی و ...
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      حقوق بالا جلوی جاسوسی برای ام آی سیکس دولت فخیمه بریتانیای کبیر را میگیرد. خساست خوب نیست. به آبدارچی شورا 330 میلیون و رئیس دفتر 333000 میلیون تومان بدهید. خود اعضا هم همت عالی . هر چه در توانشان بود از مراجعان شهرداری دریافت کنند. زمان کرباسچی و رفسنجانی مردم مشارکت جدی و فعال در تامین هزینه طبقه مستضعف کوخ نشین شوراها داشتند که هر چه سریعتر باید آن دوران طلایی احیا شود !
  • شاهرخ IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    32 1
    آخه چطوری یه دختر فسقلی ۱۵میلیون‌ در ماه حقوق می‌گیره حتما پدرش ۱۵۰ میلیون به خدا با این عدالتتان آماده باشید گردن هایتان را زیرتیغ حضرت مهدی (عج) بگذارید
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      15 0
      چه نوشتی مثلا 15 ملیون چیه. اون دختر فسقلی 33 ملیون حقوق میگرفته حالا چندین سال ادامه داشته الله اعلم.تازه کسی نمیگه اونائیرا که بردی پس بده .همه متفق القولند که پس نده نوش جانت نه محاکمه ونه مجازاتونه اخراج .مقصر خود ملته .شمارو بخدا ای مردم درانتخاباتها بشوراها رای ندید
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      14 0
      با پارتی میشه مامانش عضو شوراست
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      ۳۳ میلیون است نه ۱۵ میلیون یا توحه به سنش احتمالا یا دییرستانی است با دیپلم گرفته یا تازه وارد دانشگاه شذه. رانت و رانت خواری در شورای شهر.
  • درود IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    21 1
    متاسفم
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      متاسف کم هست باید از این دزدی آشکار مُرد ۲ماه حقوق خانواده ایی که جمعا ۷۰ سال حق بیمه پرداخت کردن را ندادن
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    12 2
    چی بگم
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 0
      مادرش هم هیچی نگفته این زن چطور تایید صلاحیت شورای نگهبان شده؟
  • ali IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    46 1
    یعنی هر عضو شورای شهری یک رییس دفتر دارد .!! پس خاک بر سر ما. یعنی هر رییس دفتر شورای شهری تا الان 33 میلیون حقوق میگرفته !! پس خاک بر سر ما.یعنی خود عضو شورای شهر بیشتر از این حقوق میگیره!! پس خاک بر سرما.یعنی چمران رییس شورا تا الان خبر نداشته که می خواهد ماه اینده اصلاح کنه !!!پس خاک بر سر ما.یعنی تا الان هر چه برده نوش جانش!!! پس خاک بر سر ما.میشه یکی از اعضای شورای شهر بنده را به دختر خواندگی قبول کنند با ده میلیون رییس دفتر بشم.خاک بر سر ما.چمران برادرت منتظره رو سفیدش کنی نه ....
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 6
      اشتبا لایک کردم
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      10 0
      خاک بر سر ما که لیستی رای میدیم
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    26 2
    ما رو مسخره کردید؟! ایشون اگر دهه هشتادی باشند و همون سال 1380 هم به دنیا اومده باشند یعنی هنوز لیسانسشون رو نگرفتند و طبیعتا نمی توانند پست آنچنانی بگیرند.(شما خبرنگاری و این وظیفه شماست که این مورد رو بررسی کنید که مدرک تحصیلی این خانم چیه). از طرفی فیش حقوقی در اینترنت موجوده، کاش مجددا به عنوان خبرنگار وظیفه تون رو به درستی انجام بدید و فیش رو بررسی کنید، خبری از حقوق معوقه نیست، حتی جالبتر اینکه حقوق ایشون رقم پایه بوده اما به واسطه 150 ساعت اضافه کاری(اون هم دبیرخانه!!!)، حق جذب و ... به 33 میلیون تومان رسیده. یعنی پس فردا یقه شورای شهر رو بگیری میگن ما برای پرسنلمون حقوق پایه وزارت کار رو رد می کنیم اما مزایا رو کسی خبر نداره که!
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    38 2
    حقوق 15، 16 میلیون هم زیاده ، مگه چه کار می کنند . هر روز میگن جمعیت داره کم میشه ، جوانان چرا ازدواج نمی کنن ، هر سازمان و شرکتی که مشاهده ای می کنی پر شده از دختران و زنان شاغل در بخش اداری آن نهاد ، فقط کار یدی برای پسران و مردان بدون پارتی موجود هست ، انتظار تشکیل خانواده هم از پسران دارند . دم از اسلام هم می زنیم .
    • رضا IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      28 1
      سلام واقعا باور دارید اینها اسلام رو قبول دارند عجیبه باچه زبونی اینها بگویند اسلام براشون ابزاره
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      10 1
      دقیقا
  • مجید IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    19 1
    اصلاح خواهد شد... حقوق عقب افتاده... َخداییش مردم چی فرض کردید... خدام مردم!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    19 1
    بر پدرش لعنت
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    16 1
    خدا شانس بده چطور یامفت یامفت حقوقهای میلیونی میگیرند و چطور همچون آب خوردن ماستمالی و توجی میکنند.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    14 1
    33 میلیون ، 15 میلیون ،16 میلیون ، حقوق دختر ، بیشتر مشاغل آقایون توسط خانم ها گرفته شده ، لطفا فرهنگ سازی شود دخترا به خواستگاری پسرا بروند . شاید گره ازدواج باز شود . خخخخخخ
  • حجت IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    27 1
    جناب چمران وقتی شما حاضر نباشید میز را رها کنید و به هر قیمتی بر این جایگاه تکیه کنید اتفاقات حاضر چیز عجیبی نیست
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    16 1
    واقعا ۱۶ میلیون ادعایی رئیس شورای شهر برای یک کارمند صفر کیلومتر با میلیونها تومان اضافه کار و...... خیلی کم است که اینطور راجت میفرمایند؟؟؟ حقوق یک سرهنگ ما با سی سال خدمت طاقت فرسا و تحصیلات عالیه به این اعداد نمیرسد ...تا کی این کشور شیپور را از سر گشادش خواهد زد؟؟؟ مشرق لطفا سانسور نکنید بگذارید مردم حرف دلشان را بزنند و سطل آشغال آتش نزنند
  • قلندر IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    20 1
    95درصد مردم ایران نصف یک بچه دهه هشتادی و بی سواد حقوق نمی گیرن
  • حسام IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 1
    رییس شورای شهر تهران در خصوص انتشار حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان در شورا گفت: وقتی این خبر را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند حقوق عقب افتاده این فرد داشته به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است. حالا چرا حقوق این فرد عقب افتاده داشته باید این موضوع هم بررسی شود یعنی هرکس حقوق عقب افتاده داره واسه همیشه چندین برابر می گیره ؟ اها ........ این خانم داره اسکونت حقوقش رو هم میگیره !!! ای بابا ......من چقد خنگم !
  • قلندر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    14 0
    خدا شما را لعنت کنه با این قانون مزخف
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    13 1
    قرار بود وقتی شوراها انتخاب شود،حقوقی به اینها پرداخت نشود فقط حق جلسه بگیرند،ولی الان فقط مسئول دفترش ۱۶ میلیون میگیره،فلسفه وجودی شوراها شد هدر دادن بیت المال،با این مدل مملکت داری صد سال دیگر هم درجا خواهیم زد
  • مادر داماد IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 2
    به نظرم حق ایشان است که سهمشان را از سفره بردارند
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      ؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    10 1
    جنابان ، به جای ماسمالی و دروغ قانون رو عوض کنید چرا باید رئیس دفترش رو خودش بیاره؟ ضمنا حق مسکن برای مجرد چه معنایی دارد؟
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      حق مسکن هیچی اون بن کارگری که دو برابر یارانه (۸۰۰هزار تومن)بود رو چطور بهش میدن یارانه ها اینجوری به خودشون دادن
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    12 1
    الف خرسه مردم متوسط و عادی با ماهی ۵ الی ۶ میلیون زندگی میکنند و دختر عضو شورا شهر باید حقوق ۳۳ میلیون بگیر. اصلاحش میکنید و نهایتش میشه ۳۰ میلیون تومان!!!! اعدلوا هو اقرب للتقوی کجاست عدالت علی علیه السلام؟ آگه اینا انقلابی هستن پس ضد انقلابی ها کی هستن ؟؟؟؟
  • رضا IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    11 0
    سلام اینها همه توجیه است وقتی خبر به بیرون درز می کند برای اقناع وانحراف ذهن مردم شروع به آوردن دلیل عجیب وغزیب می کنند مگر می شود در حقوق وحساب کتاب پرداخت آنهم در جای مثل شهرداری تهران اهمال باشد مردم عزیز باور نکنید
  • محمدایوب IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    17 0
    در میدان حسن آباد ماله های خوبی دارد برای ماله کشیدن تف به ذاتتون هر کسی را نگاه می‌کنی برای خوردن وبردن آمده حالا دختر کدومتون بوده حداقل م ش د بنویسید دزدان محترم شناخته نشوند
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      نرگس معدنی پور
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 0
    پس اول بررسی کن بعد توجیه کن.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    10 0
    یعنی با این قوانین من دراوردی هر کسی رای اورد خانواده اش هم متنعم میشن فقط باعث نامیدی مردم میشه
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      همین خانوادگی در اداره ایی بودن چه ضررها که نرساند من قبلا هم گفتم الان هم میگم اینا خانوادگی در اداره یا دانشگاه هستن مافیا هستن
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    9 0
    داداش ماست گرون شده. کمتر استفاده کن
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 7
    احتمالا دختر حاج قاسم بوده و این حقوق را بزای گرفتن رانت ها و رشوه به او داده اند .
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 4
      نادان احمق توی همون اینترنت اسم بابای طرف اومده. بابای طرف خودش عضو شوراست. فکر نکرده حرف زدی؟
  • سروش IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 1
    این فقط حرف میزنه
  • محمد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    11 0
    نوش جونت خانم اگه چیز دیگه ای هم نیاز داری از بیت‌المال بردار.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    11 0
    طرف دختر خودش را اورده کرده کارمند ۳۳ میلیون هم حقوق واسش دشمن خودمونیم نه خارجی ها
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    9 0
    بعدش حقوق خود اعضای شورا چند میشه با این حساب و کتاب؟؟ سراتاسر کشور رو فساد گرفته .معلم با ۲۰ ستل سابقه ۱۰ میلیون مسگیره مسئول دفتر عضو شورا ( که فامیل و دهه هشتادیه ) ۳۳ میلیون .
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    10 0
    ای جماعت از چه مینالید ما به دزدان خانه دادیم همینا حق ماست
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    15 0
    چمران چه طور می توانی روز قیامت تو چشمهای برادر شهیدت نگاه کنی؟ شرم بر تو
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    10 0
    خوب بخور بخور راه انداختین ابروی برادر بزرگوارت را هم بردی
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 0
    این دیگر در ذهن مردم حک شده
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    ای کاش اونایی که طرفداری میکنن به خودشون بیان یه روز ای کاش....
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    12 2
    بله تحریم برای انقلابی ها نعمت است
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    سریع فوری انقلابی
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    جا داره چند تو تابوت ببرنش قبرستان این دخترو
  • فراجناحی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    درخت گردو به این بزرگی درخت خربزه الله اکبر، وقتی مسئول دفتر 33میگیره، خود عضو شورا چقدر میگیره و اینکه با این وضعیت مالی مشکلات مردم را چگونه درک میکنند!!!
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    توی فیش چیزی به اسم معوقه نبود.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 3
    ۲۴ سال سابقه فوق لیسانس معاون مدیرکل حقوق ۱۷ م
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 0
    خدا مرگتان دهد که کمر انقلاب و اسلام و ایران را میشکنید پدر ما مبارز قبل از انقلاب بود تا اواسط دهه 80 و بازنشستگی هم مدیر بود مدرک تحصیلی بی رانت و رشوه را هم قبل از انقلاب اخذ کرد حتی یکی از اقوام نزدیکش را جایی نگمارد وامی نگرفت و الاف و الوفی نیاندوخت
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    یه جمله بگید اجازه پارتی بازی بهشون داده شده تمام دیگه این همه شرح و توضیح نداره
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    شما گفتین من هم باور کردم
  • US ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 0
    واقعا شایسته سالاری در این شورا بیداد می‌کند دختر عضو شورا بر چه اساس انتخاب شده چون صرفا دختر این خانم بوده با مدرک دیپلم باید حقوق ماهی ۱۶ میلیون بگیره ؟!
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    عجب! سیر نشدید؟! خسته هم نمی شید؟!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    آقای چمران عزیز چرا همون اول جلوی بروز همچین مشکلاتی رو نمیگیرید که اینطور با آبروی نظام بازی نشه،الان هر کاری بکنی مثل تف سربالاست ،هر کار بکنید درست نمیشه
  • ناشناس IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    عبرت می گیرد. فاعتبروا یا اولی الابصار .
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    فقط میتونم فحش بدهم که تو این اوضاع خفت بار اقتصادی رییس دفتر شورای شهر ماهی ۳۳ میگیره تا کسی هم رو نکنه به روی خودشونم نمیارن
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    چه بخور بخوریه-باین نماینده های رای پولکی قطعا شوراها ومسئولین هم بهترازیان درنمیاد
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 1
    به به شورای شهر اشتغالزا است و.. - دخترها و پسرهای با تحصیلات تکمیلی ده تا 15 سال است بیکار هستند و بسیارند جوانانی که در دانشگاهها نگران شدید کار فردای خود هستند مرده شور شوراشهررا ببرد بااین حقوق های کذائی اعضاء شورا و .. را - شوراهای روستائی دینار ی حقوق نمی گیرند آن وقت شوراهای شهر و..و تهرون عزیز فقط مدیر دفتر این قدر حقوق آنگاه کارکنان دستگاههای دولت در جیب هایشان فقر ناله می زند
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 0
    سفره س دیگه، دور هم نشستین دارید میخورید
  • عمو جانی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 4
    نوش جونش
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    مرگ بر تبعیض
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 1
    بابا یه سفره پهنه به اون ندن به ما می دن بخورید حال کنید به ریش ما بخندید کی به کیه
  • حامد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    توکه راست میگی
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 1
    توقع این نبود
  • علی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 1
    خانم معدنی پور خداقوت
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    چقدر ماله کشی اخه. والله اگر روحانی بود فردا همه روزنامه تیتر درشت زده بودن. ولی خب بی عرشه های مسئول خودی هستن فعلا
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 0
    شورای شهر ، شغل نیست اما رئیس دفترش از کارمند عادی بیشتر درآمد دارد!!! با این حساب عضو شورا چقدر گیرش می آید
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 1
    واقعا بعضی موارد رو ماله نکشید سنگین ترید. چون مردم مثل شما باهوش نیستن.....
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 4
    این عذر بدتر ازگناه شاید در شورای شهر قبلی که وابسته به اردوگاه مدعیان اصلاحات یا بهتره بگیم حامیان فئودالها و قشر مرفیهن بی درد یه مسئله پیش پا افتاده و عادی به نظر برسه و چندان انتظاری هم ازشون نمیرفت , اما از شورای شهری که با شعار انقلابی گری و قرار گرفتن در لیست انتخاباتی مدعیان طرفداری از اصول انقلاب توانست اعتماد مردم حامی جبهه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را کسب نماید, این رویه غلط و مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی اصلا" پذیرفتنی نیست و اصلا" چنین انتظاری از این حضرات نداشتیم.
  • محمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    8 0
    عجب بی چشم رویی هستید شما عجب ، دیگه واقعا شورش در آوردید، همه پارتی بازی
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    9 0
    این افراد کارمندان موقت هستند و بعد از ۴ سال باید بروند یعنی باید در 4 سال باندازه 30سال یک کارگر حقوق بگیریند ممنونیم از حسن تدبری و پاسخ شما جناب چمران !! من که قانع شدم حالا اگه کسی قانع نشده از پاسخ شما مشکل از خودش هست وگرنه شما خیلی واضح فرمودید.
  • ایرانی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    متاسفم برای ایرانم که چنین با مجوزهای ساختگی و دستور ی روسای شورای شهر غارت میشود و تیشه به ریشه کشور میزنند
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 0
    هرجاهم هر فیشی لو میره میگن حقوق عقب افتاده
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    15 0
    خر همون خره، فقط پالونش عوض شده
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    عذر بدتر از گناه بیایید بیاموزیم اشتباه را با اشتباه اصلاح نکنیم شما امانتدار مردم هستید مردم به اصلاح طلبان ایراد وارد می کردند شما باید مسیر خواست ملت را بروید نه کج راهه وبیراهه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    من نمیدونم چرا این کشور با کامپیوتر و هوشمندسازی مشکل داره... همه حقوق ها، با آپشن های درنظر گرفته هرشخص رو باید تو سامانه مشخص وارد کنن که همه بهش دسترسی داشته باشن...بعد برا سیستم مشخص کنن که حقوق بالا رو خودش دسته بندی کنه...ولی حیف...
  • مهران IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    نتیجه رای دادن به لیست
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    وقتی حقوق و مزایای یک منشی شورای شهر از یک معلم یا سرهنگ با سی سال سابقه بیشتر است چه بگوییم ؟ یک منشی چکار سختی انجام میدهد ؟ پدر این خانم چقدر حقوق میگیرد ؟ بعد از اتمام دوره شورای شهر در کجا استخدام میشود ؟ چقدر تحصیلات دارد ؟
  • ایرانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    دزدخونه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    9 0
    هر کسی گوشه سفره رو گرفته و مشغول تناول هست این مادر و دختر هم میخواهند عقب نمونن
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      مادر قبلا در شهرداری بوده میدونه از این پولهای مفت زیاد هست
  • وحید IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    حتما باید حقوق همه مسئولین بررسی شود
  • علی افصحی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 0
    این مصاحبه رئیس شورا بیش از آن که عدالت طلبی را نشان دهد شبیه توجیهات من درآوردی و کثیف اصلاح طلبان فاسد است. مردحسابی تا حالا این مثلا دختر جوان سی وسه میلیون دریافتی داشته ، شما می گویید تا حالا هیچی ، از ماه آینده اصلاح می شود!این چه جور تصمیم گیری است!مگر رئیس دفتر بودن کار خانوادگی است که هرکسی اعضای خانواده خود را بیاورد و یا مشاوره مگر کار رفقاست که هر کس رفیقش را بیاورد!کار رئیس دفتر و مشاور تخصصی است آقای چمران. کمی ادب انقلابی داشته و ضمن عذرخواهی این کافه خانوادگی و دوستان را به هم بریزید که بهم نریزید فدائیان امام خامنه‌ای به هم خواهند ریخت لعنت به دنیا طلبی اصلاح طلب و اصول گرا که چهره انقلاب را مخدوش می سازد.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 0
    جناب چمران اون وقت خود اعضای شورا چقدر حقوق می‌گیرند؟ و چقدر کارآیی دارند؟
  • احمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    سلام آقای چمران ماشاالله خوب ماست مالی کردی کاش حقوق من معلم با۳۰سال خدمت در مناطق محروم نصف حقوق این خانم بود
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    فساد
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    بدزدنو بچاپ .واقعا مشگل کشور ازتحریم نیست
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    مهم اینه نباید دخترش رو رییس دفتر می کرد اینهمه جوان محتاج و بیکار و باسواد و نخبه داریم حتما باید دختر فلانی هم شغل آنچنانی داشته باشد. کلاه خودمان رو قاضی کنیم و فریب نخوریم. برای همینه که مردم سراغ رسانه اینترنشنال می روند ممکنه هزاران دروغ بگویند ولی این چیزها رو هم از قلم نمی اندازند چیزی که رسانه داخل سعی در پنهان کاری دارد
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    و ما هم طبق معمول نادان هستیم..بابا بیخیال
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 7
    بسوزید غربگداهای بدبخت، حقوق یه دختر مظلوم رو بهانه کردن برای حمله به نظام. حالا اینطوره دختران بقیه‌ی مسئولین هم باید استخدام بشن نه با حقوق ۳۰ میلیونی که با حقوق ۳۰۰ میلیونی.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 0
    طرف خودش نجومی میگرفته هیچ دخترش هم آورده کرده مسئول دفتر خودش سالی 400 میلیون تومن از بیت المال بریزه تو جیب اون !!! آقای چمران هم گوش بزنگ تا گندش دراومد شروع کنه توجیه کردن . عزیز من اینقدر بخورین تا بترکین اما خواهشا فقط اون کلمه اسلامی رو از تیتر شورای شهر بردارین
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    جایگاهش بالتر از یک کارمند است!!! بسیار خوب پس چرا در اسم بعنوان یک کارگر است ولی حقوقش نجومی؟؟؟ بن کارگری که برای کارگران است ولی در فیش حقوقی این خانم بود در ضمن اضافه کاری ۱۵۰ ساعت را کجای دلمان بگذاریم؟؟؟؟ فکر نمی کنید توجیه این اتفاق کار بسیار زشت تری است؟ ایشان هم دارند حقوق کارمندی می گیرند و هم کارگری
  • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    این مملکت وکل معادن ودارائی هاش کفاف شماواعوان انضارتان نمی کنداین تبعیضی که شما راه انداختید ازجنگ عراق علیه ایران ازتحریم امریکا علیه مردم ایران بدترنیست ولی بسیارخطرناکتر است عزای به جمعیت عروسی است هیچ مسئله ای به اندازه تبعیض ایجادخشم ونفرت نمیکند
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 0
    بعد ما سرهنگ ایم و بامدرک فوق لیسانس با سختی کار که با تجهیزات جنگی سروکارداریم داریم ماهی ۸ میلیون میگیریم
  • ح IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    این حقوق رو مقایسه کنید با حقوق یک دبیر یا مدیر مدرسه (با هزار مسئولیت) با مدرک PhD با ده سال سابقه که کمتر از 7 یا 8 میلیون است. اون وقت یک بچه تازه به دوران رسیده به لطف مقام پدر چنین حقوقی می گیرد
  • دلسوز نظام IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 0
    سلام علیکم ، آقای مهدی چمران ، خوب ماله می کشید . آخرتی هم هست .
  • SE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    11 0
    دلیل تمایل حضرات به فیلتر اینترنت همین مسائل هست والا ، اغتشاش و آشوب بهانه است
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 3
    میلیاردها تومان رشوه میگیرن و کمک تبلیغاتی وارد شورای شهر بشوند بعد که وام دار و بدهکار افراد سخاوتمند شدند بیت المال را کیسه تسویه بدهی خودشان می کنند اصولگرایان گدا گشنه این باغ را از ریشه می کنند و می خورند این مملکت هرگز به سعدت نخواهد رسید چون دین شده لباس کار خیلی ها
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 2
    حقوق یک کارمند هایپراستار بالون همه زحمت۴میلیون وپانصد طبق قانون کار
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 1
    ما معوقه ای در فیش ایشون ندیدیم.باید حقوق ماه‌های قبل این خانم هم بررسی بشه.طرف ۳۰ سال کارمندی میکنه ۱۶ میلیون نمیگیره.دهه هشتادی جایگاهش از کارمند بالاتره.خطای خودشونو با چه چیزهایی موجه جلوه میدن.عضو شورا چیکار میکنه که باید دفتر دار هم داشته باشه؟
  • سید US ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 1
    داریم می بینیم عدالت . ممنونم که عدالت دارید نشان می دهید
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 2
    بازهم!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 1
    یکی نیست به این چمران بگه آخه مرد فیش حقوقیش بطور کامل تو اینترنت هست . کجاش اسمی از حقوق عقب افتاده و معوقه آورده شده ؟
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 1
    مردم به دختر نماینده شورای شهر هم رای داده اند؟چرا روال قانونی جذب نیرو رعایت نمی شود.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 2
    آقای زاکانی به عنوان شهردار تهران هیچ نظری در اینمورد نمیخواد بده؟
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 1
    کلا شورای شهر محل فساد شده و باید کامل برچیده بشه وضعیت این شوراها رو در شهرستانها هم بررسی کنید تا عمق فاجعه معلوم بشه.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 1
    عجب بی عدالتی هایی وجود دارد
  • امیر IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 1
    فقط باید خجالت بکشین، سه میلیون هم زیاده برای اینا
  • وحید IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 1
    انتظار خلاف گویی از آقای چمران نداشتم فیش را بنده دیدم دو نکته. اولا عقب افتاده زیاد نبود و فقط 150 ساعت اضافه کاری داشته که هر کارمندی می‌فهمه چی میگم. دوماً باید حتما منتشر بشه تا کاری کنید، هنوز نمی‌دونید به هر شخص چه قدر پول میدید؟ با بیت المال مثل دارایی خودتون رفتار کنید ، حساب به دینار
  • ققنوس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 1
    من با ۱۵ سال سابقه کار با فوق لیسانس،اون هم حسابرس که شغل نظارتیه در کار دولتی، ناخالصم ۱۲ میلیونه که حالا ازش کسورات قانونی نظیر بازنشستگی و بیمه و .. هم کم میشه. اون وقت طرف مامانش میشه شورای شهر، یک دفعه ۱۶ میلیون قراره ماهانه بگیره.
  • احمدرضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 1
    باید سابقه کارش بررسی بشه، اینکه نمیشه یکی از تو خونه بیاد بشه رییس دفتر. آیا سابقه کار مفید و مرتبط داره. اگر نداره تخلف کرده.
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      طرف سابقه ندارد باید سوابق مادرش بررسی شود
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 1
    چرا شفاف سازي نميكنيد چرا سامانه شفاف سازي حقوق و مزاياي شوراي شهر و مديران شهرداري تهران را اجرا نميكنيد؟
  • امیر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    7 1
    نکنید. شما را به خدا اینقدر مردم رو به جمهوری اسلامی بدبین نکنید. ما که میدونیم آخرش امثال این خانوم و دخترش می‌گذارند میرن اروپا و کانادا و تف میکنند رو نظام.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    6 1
    شنیده ها حاکیست پيرهادي رييس دفتر برادرش را شهردارمنطقه ١٠ ميكند علوي همسرش را مديركل حوزه شهرسازي ميكند معدني پور حقوق نجومي به دخترش ميدهد زاكاني دامادش را شهرداري مي اورد توكلي زاده بستگانش از اهواز را بعنوان رييس مركز ديني شهرداري ميگذارد و........... ازماست كه برماست اشتباه كرديم به اينها رأي داديم
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 1
    شهردار تهران هم بابت این کار باید توضیح بده.چمران که خراب کرد و توجیه کرد
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 1
    اعضای خود شورای شهر چقدر حقوق میگیرن؟آیا تراکنش بانکی اینها رصد میشه؟وزارت اطلاعات لطفا رسیدگی کنید
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 0
      میزان اموال و دارایی اعضای شورای شهر قبل و بعد از عضویت بررسی بشه
  • محتاج IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 2
    هنوز هم از اين نوع حقوق نا حق بگيران كه از زمان حسن روحاني باقي مانده اند داريم ليست حقوق ها را بگردند تا به تمامي آنها دست پيدا كنند. اصلا اين شوراي شهري ها غير از نشستند و گفتند و برخاستند چه كار مهم ديگري انجام مي دهند؟
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    مشرق تو یه مقاله نوشتی چرا تو اغتشاشات اخیر کسی شعار اقتصادی نداد! به دلیل همین فسادها که سال هاست داره تکرار میشه و مردم رو نسبت به نظام بدبین کرده.در نتیجه وقتی مردم می بینن اصلاح و برخوردی اتفاق نمیفته خود نظام رو هدف قرار میدن یا سیل مهاجرت یا بهتره بگیم فرار از کشور اتفاق میفته.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    وظیفه سازمان بازرسی کل کشور هستش که حقوق هارو بررسی بکنه و شفاف سازی بکنه و تراکنش هارو رصد کنه و خلاصه ببینه تو هر اداره ای چه خبره و کجا بخور بخوره
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    آقای رئیسی که رئیس جمهور شده بود اولش گفت که نباید هیچکس حتی وزیر از ۲۰ میلیون زیاد بگیره الان ببینید حداکثر حقوق چقدر هستش .به گفته مسئولین صندوق بازنشستگی کشور چند صد نفر هستن که بین ۲۵ تا ۴۱ میلیون حقوق بازنشستگی میگیرن .اینها وقتی بازنشسته نشده بودن چقدر میگرفتن؟تازه ۱۵ درصد هم حقوق اینها و حقوق های بالای کارمندی زیاد میشه .ببینید روز به روز فاصله غنی و فقیر زیاد میشه و این زنگ خطری است
  • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    خب آقای چمران این قانون مشکل داره... یه عده محتاج نون شب هستن..
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    من بامدرک phD و با حقوق ۱۲/۵ میلیون بعد از سی سال بازنشسته شدم .قرار بود همسان سازی حقوق در اول امسال صورت بگیره و حقوق ما ۸۰ درصد شاغلین باشه و مجلس هم منابع اش رو تامین کرد ولی خلف وعده کردن و افزایش دوم امسال رو اسمشو گذاشتن همسان سازی یعنی مسئله ماستمالی شد .انشالله سال بعد اینکارو بکنن .والله این حقوق برای این مدرک خیلی کمه
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      من با مدرک دکترا هفت ميگيرم
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 0
    سازمان بازرسی لطفا تراکنش بانکی همه سر دفتران اعضای شورای شهر تمامی شهر هارو رو کنترل کنید تا فساد و اختلاسی صورت نگرفته باشه
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 3
    حقشونه باید بیشتر هم بگیرن مثل حسن روحانی نیستن. دارن. برای تعالی کشور کار میکنن
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      خواهشا لازم نیس واسه تعالی کشور همه نزدیکان خودشون رو سر سفره بیت المال مهممون کنن اینها فقط واسه شکمشون کار میکنن
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    ضالمانه،بی معنی، غم انگیز.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 0
    کجای دنیا منشی دفتر این همه حقوق دارد ...
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 0
      والا منشی ها تا جایی که من میدونم دو شیفت ۲تا۵میلیون حقوق دارند
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    آقای چمران میگن مقام رئیس دفتر عضو شورای شهر بالاتر از کارمنده پس الان خودشونو بالاتر از مقام شهردار تلقی میکنن چون میگن ما شهردار رو انتخاب میکنیم و یا رد میکنیم .
  • EXtremist IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    تو بگو یک ریال - از گوشت .....نجس تر و حروم تره
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 0
    اینها تازه انقلابی هستند
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    هر جای این مملکت رو وارسی می کنی یه همچین چیزی ازش درمیاد
  • ققنوس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    چی بگیم ممنون از توضیحات شفاف آقای چمران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 0
      تازه گفتن ماه دیگه رسیدگی میشه این ۳۰ میلیون هم هیچ بهش دادن
  • محمود IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 0
    چه استدلالی، قانع شدیم ،! مگرهمین یکی است؟ چرایک عضوشورا بایدبه شهرداری نیروببرد؟ عدالت کجاست، اگررییس دفتریادرست ترش منشی. اینقدرمیگیردخودعضوشوراچقدرمی گیرد؟
  • علوی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 4
    رفقا! تبدیل تهدید به فرصت این قبیل موارد است ! دیگه بر طبل اصولگرایی یا اصلاح طلبی از سر دلسوزی نکوبیم بلکه بلکه بپذیرم تفکر راهبردی در سپهر سیاسی ایران ؛فراجناحی ولایتمدار است و بهترین جبهه ؛جبهه انقلاب ؛اون موقع از دفاع مبتنی بر جهل و ظلمات جناحی و قبیله ای به فرآیند نور انقلابی گری وارد خواهیم شد######################
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 0
    امثال روح الله عجمیان شهید بشن که اینا با قدرت به بخور بخورشون ادامه بدن
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    یه کارمند شهرداری از استاد دانشگاه بیشتر حقوق میگیره ...
  • ناشناس IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    این پولا از کجا میاد!!!؟؟؟اگه از جیب خودشون بود آقای چمران همینجور صحبت میکرد!!!! زحمت و سختیاش واسه کارگرای زحمتکشه که همگی شاهدش هستیم ولی کمترین حقوق واسه همین کارگراست... اگر این بی عدالتی نیست پس چیه؟؟؟؟!!!!
  • مهیار IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    لابد دخترشون هم برای معاونت خودش از همسایه های محلشون مثل ننه سوسن سبزی فروش و راننده ایشون هم مش رجب هندوانه فروش رو انتخاب خواهند کرد.!
  • افشار IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    این شورا های شهر دیگه تبدیل شدن به محل پارتی بازی و سواستفاده. دولت سازمان‌ها و نهادهای موازی به وجود آورده که ضررشان بیشتر از مفید بودنش بوده و سالیانه کلی هزینه هنگفت و بیت المال هم خرجشون میشه.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    تا اون جایی که میدونم شورای شهر شغل محسوب نمیشه و برای هر جلسه جداگونه حقوق میگیرن.
  • احمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    از آقای چمران انتظار نمی رفت موضوع به این مهمی را بی اهمیت بشمارند!! از معصوم ع داریم اخرین رذیله اخلاقی که از دل صدیقین بیرون می رود حب جاه و مقام است حالا اعضای شورای شهر کجا صدیقین کجا
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    دستمزد پایین برای مسئولیت ها مورد تایید نیست. چون هم موجب فساد هست و مسئول برای دست اندازی به بیت المال وسوسه می شود و هم این که این مشاغل در انحصار کسانی در می آید که ثروتمند هستند و حاضرند به صورت افتخاری کار کنند و به مرور فقرا برایشان ورود به سیاست جذابیتی ندارد و از صحنه سیاست حذف می شوند.
  • م IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    اگر دختر عضو شورای شهر انقدر توانائی داره که تومجموعه شهرداری تهران میتونه ۱۵ م ت حقوق بگیره بهتره بره تو بازار آزاد و استعدادهاش رو هدر نده و حقوق مکفی رو بذاره برای ابوی عضو شورای شهر
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      2 0
      تو بازار آزاد این بیعرضه ها رو به عنوان آبدارچی هم قبول نمیکنن، فقط از بیت الماله که میتونن اینطور حقوق یامفت بگیرن و ادعا داشته باشن
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 0
    همه که شد بند پ استخدام حقوق 33میلیونی با دو سال سابقه کار پس این دیوار تا ثریا کج است بقیه آقایان و خانمها در این ارگان با سابقه بالاتر چند دریافت میکنند ما با 35 سال سابقه کل حکممان به 15 نمیرسد دستمان 10تومان هم نمیگیرد کجای این اسلامی است خودتان نظر بدهید باز بگوید خودی و نخودی وجود ندارد
  • وحید IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    3 0
    پس چرا آزاد هست زندانی نشده این یعنی کل نظام دزد و فاسد هستند ایران را پس میگیریم ما نخبه ها به دلسوزی ملت مظلوم ایران هر کاری میکنیم تا سریعا ایران آباد آزاد شود ...
  • علی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    6 0
    بدون تعارف میشه گفت در تمام ادارات و سازمان ها اینطور مسائلی هست، بصورت سیستماتیک فساد اداری مالی نفوذ کرده ب تمام ارگان ها، متاسفانه هیچ گونه اراده ای برای مقابله با این موضوع نیست، باورکنید این جور فساد ها اگه برخورد قاطع نشه در حد کلان کشوری باعث ازبین رفتن کشور و نظام میشود.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    2 0
    بدبختانه بسیاری از مسئولان چه اصلاح طلب چه اصول گرا اعتقادی به ارزشهای انقلاب ندارند . فقط یک سیستم شفاف پرداخت حقوق میتونه جلوی این حقوق های عجیب رو بگیره . همه باید بدونن کارمندان دولتی و حکومتی چقدر حقوق میگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس