کد خبر 1454465
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

برای رسیدن به موفقیت و ثروت نیازی به معجزه در زندگی نیست، من با توسعه و پیشرفت در شغلی ک مشغول به کار بودم به درآمد رسیدم.

کسب و کار من در ابتدا به صورت سنتی بود، اما پس از مشاوره و راهنمایی های یک متخصص در زمینه تجارت، من هم کارم را به این سمت سوق دادم و انواع توری درب و پنجره را به کشورهای دیگر صادر کردم که این موضوع باعث تغییر و تحول عظیمی در پیشرفت زندگی من شد.

توری فلزی پشه

قیمت توری فلزی پشه به ضخامت توری هم بستگی دارد.

قیمت توری گالوانیزه پشه در بازه قیمتی ۲۸ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان متغیر می باشد.

که البته این اختلاف قیمت به دلیل مواد به کار برده شده در این توری ها است، خرید توری فلزی پشه از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

شما همراهان عزیز می توانید محصول مورد نظرتان را در متراژ دلخواه خریداری کنید.

لازم به ذکر است که خرید این توری ها به صورت کیلویی انجام می شود، و این یعنی شما هر کیلو از این توری ها را با قیمت متفاوت خریداری می کنید.

با آموزش و تلاش مستمر به ثروت رسیدم

توری آهنی پرسی

راه های زیادی برای خرید توری آهنی پرسی وجود دارد، که یکی از بهترین شیوه های ثبت سفارش و دریافت توری آهنی با کیفیت مراجعه به سایت های فروش معتبر است.

سایت های اینترنتی متعددی هستند که دارای مجوز فروش توری آهنی بوده و اطمینان کاملی در مورد فعالیت های آنلاین آن ها وجود دارد.

نمونه های مختلف توری آهنی که می توان بیشتر با آنها آشنا شد.

-1توری آهنی حصاری -2 توری آهنی مش -3 توری آهنی گابیون -4 توری آهنی مرغی

-5توری آهنی پرسی -6 توری آهنی فرنگی -7 توری آهنی سرندی

کاربردهای هر یک از این محصولات، متفاوت است.

به عنوان مثال توری آهنی گابیون برای مهار ریزش سنگ در جاده ها استفاده می شود و نمونه های پرسی برای ساخت و ساز ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

با آموزش و تلاش مستمر به ثروت رسیدم

توری درب و پنجره پلیسه

قیمت توری درب و پنجره پلیسه مقاوم upvc بستگی به کیفیت جنس و ضخامت آن دارد و در حال حاضر قیمت هر متر مربع آن بین 110 تا 170 هزار تومان است.

این نوع از توری بیشترین بخش بازار خرید و فروش توری را به خود اختصاص داده است و از آن در مکان های مختلف استفاده می کنند.

این سایت مرکزی مطمئن برای خرید توری پلیسه ای است و شما می توانید با برقراری یک تماس تلفنی خیلی راحت از سراسر کشور این محصول را خریداری کنید.

کیفیت جنس توری ارائه شده از طرف این سایت خیلی یالا است از طرفی هم قیمت خرید آن بسیار مناسب و به صرفه در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید راحت تر خرید کنید.

با آموزش و تلاش مستمر به ثروت رسیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس