نتوانستیم ۳٠ سانتی متر برف را مدیریت کنیم/ بی خبری از عشایر استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتوانستیم ۳٠ سانتی متر برف را مدیریت کنیم و ستاد بحران استان رفوزه شد.

به گزارش مشرق، سید علی احمدزاده سه شنبه شب در نشست اضطراری ستاد بحران با انتقاد از اعضای ستاد بحران گفت: ستاد بحران در سامانه بارشی اخیر عملکرد قابل قبول نداشت.

وی با اشاره به اینکه از سیل مانسون تابستان به خوبی عبور کردیم، عنوان داشت: با اولین بارش برف با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدیم.

استاندار گفت: برخی مناطق استان در خاموشی به سر می‌برند و جاده‌های روستایی مسدود شدند، اما هیچ کسی در این خصوص گزارشی به من ارائه نکرد و من از ستاد بحران گلایه دارم.

احمد زاده تصریح کرد: از دیشب تا حالا ۳۰ سانتی متر برف آمده، اما نتوانستیم آن را مدیریت کنیم و به این روز افتادیم که مردم با مشکلاتی مواجه شدند و به شدت از ما انتقاد دارند.

استاندار با بیان اینکه انتظار بیشتری از ستاد بحران داشتم به قطعی برق اشاره کرد و گفت: قسمت‌های زیادی از شهر برق ندارند، این قابل قبول نیست.

وی خطاب به مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: اگر اکیپ‌های شرکت برق جوابگو نبود، باید بعد از اذان صبح از ستاد بحران درخواست می‌کردید تا از یکی از استان‌های همجوار به کمک شما بیایند.

احمد زاده افزود: دلیل ندارد بگویید اکیپ کم است و دو سه روز طول می‌کشد تا برق وصل شود.

استاندار گفت: تا فردا ظهر همه استان باید در وضعیت عادی قرار گیرند و آب آشامیدنی، راه، برق، تلفن و اینترنت همه در شرایط عادی باشد و هیچ مسئولی هم نمی‌تواند بگوید امکانات من نرسید، هرچه امکانات دولت، سپاه و شرکت نفت و گاز دارد، بسیج شوند.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چه به روز عشایر آمده و گزارشی از عشایر هنوز به دستم نرسیده است.

احمد زاده با بیان اینکه در مناطق گرمسیری مشکلی نداریم، خطاب به مدیران عنوان کرد: اگر با کمبودی مواجه بودید، چرا از مناطق گرمسیری درخواست کمک نکردید.

احمد زاده افزود: مردم به من پیامک دادند که آب و برق ندارند و در شرایط سختی هستند، در حقیقت ستاد بحران در این اتفاق رفوزه شد.

احمدزاده با بیان اینکه چرا جاده‌های روستایی از دیشب تا کنون مسدود هستند، خطاب به مدیرکل راهداری گفت: مگر به شما نگفتم یک دستگاه ماشین‌آلات برای منطقه زیلایی سیلاب و کلوار و مور زرد در منطقه مستقر کنید.

وی افزود: اگر این کار را کرده بودید چرا باید از دیشب تا حالا این مناطق و مناطق سادات محمودی و لوداب به دلیل مسدود بودن جاده‌ها آب و برق نداشته باشند؟.

احمدزاده با بیان اینکه در برابر مردم سر به زیر و شرمنده هستم و باید از آنها عذرخواهی کنم، اظهار کرد: برای پیگیری کارهای استان در تهران بودم، چرا هیچ کدام از شما مدیران به من نگفتید استان دارد از دست می‌رود تا برگردم.

وی افزود: وقتی مطلع شدم بلافاصله خودم را به استان رساندم و از جاده‌ها و وضعیت برق بازدید کردم و فوراً دستور تشکیل جلسه را دادم.

استاندار با بیان اینکه مردم در مرکز استان برق ندارند و با مشکلات عدیده مواجه هستند، افزود: چرا ستاد بحران استان کاری نکرد. شما مقصر هستید من هم مقصرم چرا اینقدر با تأخیر به من اطلاع دادید، چرا نگفتید آقای احمدزاده زورمان نمی‌رسد خودت را برسان، مردم حق دارند ناراحت شوند.

استاندار با انتقاد از آب و فاضلاب عنوان کرد: چگونه ممکن است آب و فاضلاب نتواند برای ۲۴ ساعت آب شهر را تأمین کند و چگونه مخزنی برای شهر یاسوج پیش‌بینی نشده و این وضع قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: قبلاً می‌گفتم استان «محرومی» هستیم، اما الان مشخص شد «فوق محرومیم» چرا در سایر شهرها مخازن تصفیه آب است، اما در این استان نیست و نتوانستیم طی این سال‌ها کاری انجام دهیم.

استاندار با بیان اینکه در یک کار کوچک رفوزه شدیم چه برسد به کارهای بزرگ، خاطرنشان کرد: در مقابل رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و مردم سر به زیر و شرمنده هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسن IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    5 0
    بروید کنار تا مدیران کارآمدوتوانمند سکان را بدست گیرند
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      1 0
      حق با استادار است. در یاسوج و اطراف اگر ماشینت خراب بشه باید ببریش اصفهان ..... استادکار خوب در حرفه ای که نظر بگیری ندارند .... به خیابون ها و هر جا نگاه کنی ضعف مدیریت را می بینی .... من سؤال کردم می گفتند قبلاً از استان لرستان مدیر داشتیم، وضع بد نبود ولی مدیران محلی و بومی ترجیح داده شدند ولی اینا بی سواد هستند و کارنابلد.
  • علوی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    6 0
    چه عجب بالاخره یکنفر صادقانه عذر خواهی کرد ! خداوند ما را از شر بد های اختلاسی و خوب های بی عرضه نجات دهد
  • علی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    8 0
    عرض کنم دستورهای بی پشتوانه مثل صاحب خانه ای می ماند که بگه خانم برای مهمان ها چلو گوشت بیاور فلان بیاور اما در خانه نان تخم مرغی هم نباشد!!!
    • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      3 1
      جای تاسف هست مرکز استان با ۱۸سانت برف به سال ۴۲ برگشته حالهم استاندار با فرافکنی تقصیر خودش رو گردن دیگران میندازه
  • رضا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 0
    مدیران گزارش ندادند، شما چرا به اوضاع استان اشراف نداشتید. چرا به ادارات سرکشی نکردید و از امکانتشان مطلع نشدید.
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 1
    سریع استعفا کن و همه را به باد انتقاد نگیر زیرا مجموعه را به خوبی هماهنگ نکرده بودی و اخبار هواشناسی هم در دسترس بوده!
  • یاسوجی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    3 0
    تا حالا استاندار به این ضعیفی در استان ندیده بودیم فقط قوم و خویش بازی را خوب بلده
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    غصّه نخور جناب احمدزاده، خیلی از مدیران میانی بابت کم توجهی در حق مردم باید پاسخگوی خداوند و شهدا باشند...
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    جناب استان داااار دست پیش گرفتی... ستاد بحران نتیجه کار شماست، عوض گله مردم از شخص شما داری فرار به جلومیکنی؟
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 1
    خدا رحم کنه و آقای استاندار
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    حاجی غصه نخوربرفا آب میشن
  • فریبا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    خودشون لطف میکردن یه دوری میزدین تا وضعیت میومد دستش
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    سلام شرمندگی شما هیچ دردی رو از مردم دوا نمیکنه اگ شماها مدیران کارامدی بودید از دوهفته قبل ک در رسانه اعلام بارش برف کردند بفکر بودین ک این وضع پیش نیاد ما استان محرومی نیستیم بلکه وجدان کاری ندارندمدیران ما
  • رسول IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    تو اگه شرمنده بودی که استاندار نمیشدی .اخه چی در خودت دیدی. مگه تو نبودی که گفتی اگه برف دو متری هم بیاد هیچ جایی نباید تعطیل بشه .۳۰ سانت هم نبوده ‌همش ۱۸ سانت در سطح شهر بوده که شهر رو برد به ۵۰۰ سال قبل .کل آب برق اینترنت جاده های توی شهر تا شبش قطع و مسدود بودن .فقط حرف می‌زنید
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    هرکسی درهر پستی سهل انگاری کرده تغییرش بدین
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 2
    درودبرغیرتت-ولی آقای استاندار هنوز نمیدونی(کهیللیه وبویر احمد)باید دست احمدیها باشد ولی دست مافیای دیگه هست!؟
  • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    تو هم مهلی خنکی مکو تو هم وبقیش بتری فقط خوب ایتری گپ شرمندگی بزنی به عمل کار براید به سخن گفتن نیست
  • یاسوجی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    خودش هم رفوزه است. استاندار ما فقط بدنام کردن دولت را به خوبی انجام داده
  • وحید IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    شما که میدانید ماشین آلات نمک پاش برف روی و گریدر. در دستگاه های خدمات رسان از جمله راهداری و شهرداری که متعلق به زمان جنگ بوده و هرساله چقدر هزینه اورهال آنها میشود به جای این عذر خواهی ها پیگیر اعتبار از مرکز باشید تا از پول نفت این استان حداقل تعدادی ماشین آلات سنگین بگیر و اعتبار خودت بیشتر مقصر هستی نیروهای راهداری سه شبانه روزه که خونه نرفتن و در جاده ها در حال خدمات رسانی به مردم هستن
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    نمونه کوچک از اقدامات بعضی از مسولین دولت . یکی از ضعف های جناب رییسی انتصاب وزیران کم کار و عدم عزل مدیران نالایق دولت قبل
  • ابراهیم IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 2
    دمش این استاندار، گرم.
  • جهان IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    استاندار وقتی دنبال جمع کردن فامیل خودش هست و یک سال هست وقت ملاقات به مخالفین فامیلش نمیده باید رفوزه باشه دنبال حکومت ری بودن دردسر داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس