جزئیاتی از لایحه تشکیل پلیس اطفال/ سامانه بانک اطلاعات اطفال بزهکار تشکیل می‌شود

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به بررسی لایحه تشکیل پلیس اطفال در این کمیسیون، گفت: بنا شد تا سامانه‌ای به منظور تشکیل بانک اطلاعات اطفالی که منجر به تخلف شده‌اند، راه‌اندازی و اطلاعات به صورت محرمانه نگهداری شود.

به گزارش مشرق، لایحه تشکیل پلیس اطفال در جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و مواد ۳ تا ۷ آن به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام این خبر، افزود: طبق مصوبه اعضای کمیسیون قضایی بنا شد تا محل استقرار پلیس اطفال در تهران و مراکز دیگر استان‌ها در محلی جدا از ساختمان‌های کلانتری‌ها باشد.

وی اظهار کرد: در مورد نحوه استقرار پلیس اطفال در شهرستان‌های دیگر، کار به اختیار فرماندهی انتظامی گذاشته شد تا متناسب با شرایط منطقه در این باره تصمیم‌گیری کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: همچنین براساس این مصوبه مقرر شد تا تعدادی از اعضای پلیس اطفال از میان بانوان به کار گرفته شوند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بنا شد تا سامانه‌ای به منظور تشکیل بانک اطلاعات اطفالی که منجر به تخلف شده‌اند، راه‌اندازی و اطلاعات به صورت محرمانه نگهداری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس