آماده باش هلال احمر در اردبیل/ تیم‌های واکنش سریع مجهز شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، حمید قویدل اظهار کرد: نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی همچنین از تجهیز تیم‌های واکنش سریع اردبیل به تجهیزات زمستانی خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر مثل همیشه در آمادگی کامل به سر می‌برد و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان جهت کنترل و هماهنگی حوادث احتمالی در آماده باش است و به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به فعالیت ۱۳ پایگاه ثابت در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: ۳ پایگاه سیار نیز در خلخال، اردبیل و مسیر مشگین‌شهر در حال فعالیت است که ۳ دستگاه آمبولانس در این پایگاه‌ها مستقر هستند و در صورت نیاز خودروی نجات نیز مستقر خواهد شد.

قویدل ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع و امدادی در مرکز استان و شعب تابعه جمعیت هلال احمر و گشت‌های سیار نیز در محورهای مواصلاتی استان در آماده باش کامل بوده و هموطنان می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس