کد خبر 1453494
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
واکنش دیاباته به زمان بازگشت به میادین

شیخ دیاباته به احتمال فراوان به لیست سرخپوشان برای بازی با ون‌پارس در جام حذفی باز می‌گردد اما دیگر ستاره سرخپوشان در فهرست تیم غایب خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال،‌ روز سه شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان ون پارس اصفهان خواهد بود.

این در حالی است که در آستانه این دیدار دو بازیکن سرخپوشان مصدوم هستند.

سعید صادقی که در بازی با نساجی از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، در روزهای اخیر روند درمانی‌اش را پشت سر گذاشته تا به زودی به تمرینات تیمی ملحق شود اما کادر فنی قصد دارد پس از بهبودی کامل از این بازیکن استفاده کند و عجله‌ای برای او ندارد. به همین خاطر او در بازی جام حذفی استراحت خواهد کرد تا برای بازی لیگ برتر در هفته شانزدهم مقابل ذوب‌آهن آماده شود.

شیخ دیاباته نیز از ناحیه عضله ران در تعطیلات لیگ و بازی دوستانه مقابل سپاهان آسیب دیده بود. اما او روند درمانی‌اش را به خوبی پشت سر گذشته و رفته رفته به تمرینات تیمی حضور پیدا خواهد کرد. با توجه به تعدد مصدومیت‌های شیخ کادر فنی منتظر بود تا او بهبودی کامل پیدا کند تا دوباره مصدومیت برای وی دردسرساز نشود اما ممکن است او در بازی جام حذفی به فهرست بازگردد تا زودتر در شرایط بازی قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس