کد خبر 1453063
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
اتفاق عجیب برای ۲ مهاجم پرسپولیس/ آخرین بار که درخشیدند مقابل گندم کشت تهران بود!

دو مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس هیچ گلی در این فصل به ثمر نرساندند

به گزارش مشرق، حامد پاکدل که دومین فصل حضورش را در پرسپولیس سپری می کند، اصلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و یکی از ضعیف ترین بازیکنان امسال پرسپولیس بوده است. این بازیکن که بسیاری از بازی های نیم فصل نخست را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، بعد از رفع آسیب دیدگی اش هم کارایی چندانی نداشت و در همه بازی ها یک نیمکت نشین محض بود.

مهدی عبدی دیگر مهاجم سرخ پوشان هم آنقدر افت کرده که وضعیتی مشابه با پاکدل دارد و در اکثر بازی‌های این فصل دست در دست هم روی نیمکت می‌نشینند. این دو بازیکن آنقدر ضعیف کار کردند که گل محمدی حتی بعد از رفتن لوکادیا و همچنین مصدومیت دیاباته هم از این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده نمی‌کند و ترجیح می‌دهد بدون مهاجم تخصصی تیمش را ارنج کند.

اتفاق عجیب برای ۲ مهاجم پرسپولیس/ آخرین بار که درخشیدند مقابل گندم کشت تهران بود!

اتفاقی که در ۴ بازی گذشته رخ داد و یحیی این دو بازیکن را روی نیمکت قرار داد و از هافبک ها و وینگرها در خط حمله استفاده کرد. هر چقدر عبدی و پاکدل در بازی های رسمی بد بودند و ضعیف کار کردند، در بازی های دوستانه در نقش یک فوق ستاره ظاهر شدند و توانستند گلزنی کنند.

این دو بازیکن در اکثر بازی های دوستانه پرسپولیس خوب کار کردند و عملکردشان با بازی های رسمی زمین تا آسمان متفاوت بود. این دو بازیکن نیمکت نشین که رابطه بسیار خوبی هم با هم دارند، در آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل گندم کشت تهران موفق به گلزنی شدند و نشان دادند متخصص گلزنی و درخشش در بازی های تدارکاتی هستند.

گفتنی است با توجه به تمدید قرارداد با آل کثیر، درخواست یحیی برای جذب یک مهاجم دیگر به جای لوکادیا و بازگشت دیاباته از مصدومیت، احتمال جدایی یکی از این دو بازیکن بسیار زیاد است و احتمالا شاهد جدایی یکی از متخصصین گلزنی در بازی های دوستانه خواهیم بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس