نقطه اشتراک دشمنان نظام از آشوب‌های داخلی تا شارلی ابدو/ چرا فحاشی تنها ابزار دشمن است؟

بین «شعارهای رکیک» بلوای ۱۴۰۱ در ایران و کاریکاتورهای شارلی ابدو فرانسوی، یک اشتراک ملموسی وجود داردو آن بهره‌گیری از اندام زنانه و بالاخص اندام‌های جنسی برای مقابله با حاکمیت جمهوری اسلامی است.

به گزارش مشرق، نام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» برای ما ایرانیان نام تقریباً آشنایی است. وقتی نام این بنگاه رسانه‌ای فرانسه را می‌شنویم یاد جسارت و گستاخی جماعتی می‌افتیم که با ژست روشنفکری و مدرنیسم، در کنار این که شعار «احترام به آزادی بیان» را همچون باد گلویی از دهان خارج می‌کردند، در سال ۲۰۱۵ با انتشار کاریکاتورهای موهون نسبت به حضرت رسول‌الله دل ملیون‌ها مسلمان را به درد آوردند.

«برایِ» آزادی‌های یک‌طرفه

هنگامی که شارلی ابدو دست به انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) و مقدسات مسلمانان زد، نه تنها دولت‌های مدعی آزادی بیان این کار نشریه فرانسوی را محکوم نکردند بلکه از آن به بهانه آزادی بیان حمایت کردند. اقدامی که نشان داد مفاهیم ارزشمندی مانند آزادی بیان و حقوق بشر تنها وسیله‌ای برای پیشبرد رویکردهای ناصواب دولت‌های اروپایی و غربی است. البته لازم به طرح این سؤال است که چرا بروز و ظهور این آزادی‌ها در اظهارنظر درباره اسلام و مسلمین تا این سطح بی‌حد و اندازه و وسیع است و کافی است کسی درباب هلوکاست دروغین مطلبی بگوید یا بنویسد تا به سرنوشت «روژه گارودی» دچار شود که به صرف انتقاد از صهیونیسم و هلوکاست به ۱۲۰ هزار فرانک فرانسه (۴۰ هزار دلار) جریمه شد.

«برایِ» جسارت‌های بی‌خاتمه

به تازگی شارلی ابدو مسابقه‌ای با هدف نشر کاریکاتورهای موهن به رهبر معظم انقلاب برگزار کرده است که انتقادات زیادی به این نشریه و همچنین سیاست یک بام و دو هوای غرب به ویژه فرانسه وارد شد، تا جایی که وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام موهن، «نیکلاس رش» سفیر فرانسه را احضار کرد.

«برای» استفاده‌های ابزاری

کاریکاتورهای منتشر شده توسط نشریه شارلی ابدو به مبتذل‌ترین شکل ممکن و با بهره‌گیری از جاذبه‌های جنسی و سکسی حقیقت وجودی و فکریِ سیاست غرب را مشخص کرد تا بار دیگر دُم خروس «دیکتاتوری رسانه‌ای» غربی‌ها از آستین «آزادی بیان» این‌گونه بیرون بزند. نکته جالب این‌جاست که بین «شعارهای رکیک» بلوای ۱۴۰۱ در ایران و کاریکاتورهای شارلی ابدو فرانسوی، یک اشتراک ملموسی وجود دارد و آن بهره‌گیری از اندام زنانه و بالاخص اندام‌های جنسی برای مقابله با حاکمیت جمهوری اسلامی است. از سویی شاهد شعارهای جنسی بودیم که پاییز امسال از سوی بلواگردانان و اراذل خرابکار سر داده شد تا به خیالشان «مبارزه مدنی» و «اعتراض به حق» خود را به نمایش بگذارند. از سویی هم شاهدیم وقتی شارلی ابدو قصد جسارت به رهبری و نظام جمهوری اسلامی را دارد بر روی جاذبه‌های جنسیتی زن مثل کشیدن زن برهنه، استفاده از اندام جنسی و... انگشت می‌نهد تا معنای واقعی دفاع از حقوق زنان را نمایان کند.

کشوری که مدعی حمایت از حقوق زنان است و چندی پیش رئیس جمهورش با چند خودفروخته وطنی به عنوان «زنان مبارز» دیدار کرد و اغتشاش‌گرانی که با جنون خودخواهانه خود در کف خیابان‌های تهران فریاد کلیشه‌ای «زن، زندگی، آزادی» را سر می‌دهند با تقلیل بدن زن آن را وسیله‌ای برای تقابل سیاسی خود قرار داده‌اند تا ما به خوبی معنای زن، زندگی، آزادی را درک کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    باید سر و ته شان را یکی کنیم
  • علی افصحی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    بالأخره باید یک جایی ، چیزی ، نشانه ای از همپوشانی یک فتنه شیطانی و ترکیبی توسط مزدوران مواجب بگیر فاسد و غرب وحشی حامی آشوبگران فحاش باید باشد و آن چیزی جز «زن به عنوان بازیچه دست افراد و نظام هرزه از جمله فرانسه» نیست. در فرانسه زن فقط یک کارکرد آن هم التذاذ ندارد این ماجرا به اندازه‌ای مشمئز کننده است که حتی حریم محارم را دریده و دیگر روابط جنسی بین محارم در فرانسه قانونی و تثبیت شده است. از طرف دیگر مزدوران فتنه گر غرب وحشی هم جمعی از اراذل و اوباش بودند که زن و مردشان از جمله محکومیت هایی که داشتند محکومیت جنسی بوده و حتی زنان خیابانی را غرب وحشی سازمان دهی کرده بود که در کنار اراذل و آشوب گر نقش محرک داشته و در دسترس اراذل باشند فلذا در جنایات و به ویژه در دستگیری ها معمولا یک زن خیابانی و چند اراذل و اوباش همراه یا هم اتاق بودند! و همه زنان و دخترانی که برایشان هشتک سازی کردند همانند شاکرمی و... همه خیابانی بوده اند طوری که هفته ها بیرون بودند و کسی دلواپسشان نبود. این حرامی های اجیر شده کشورهای فاسد غرب وحشی که بردگی جنسی از جمله تجارت پر سودشان هست پس از سر به گونی شدن اراذل و شکست همه جانبه فتنه فساد و فحشا محور، دست به کار شنیعی شده و کسی را مورد هدف قرار داده اند که عین چهل و چهار سال آن ها را درب و داغون کرده و همه طرح های براندازیشان را به شکست مفتضحانه کشانده است. و او کسی جز عزیز دلمان امام خامنه‌ای مطهر نیست. امام خامنه‌ای که حقیقتا اعزاز بخش به مقام زن بوده و هرگز در طول زندگی پر افتخارش اثری از رذائل اخلاقی رؤسای غرب وحشی و آمریکا یافت نمی شود. رذیلت تجاوزی که همین چند روز پیش کارمند بایدن علیه اش مطرح ساخت و .. این که فتنه گران فحاش فاسد علیه رهبری عزیز هجمه کردند و یا نشریه بلندگوی صهیونیست ها علیه آفتاب وجودی امام خامنه‌ای خاک پاشی نموده اند حکایت از آن دارد که امام خامنه‌ای تنها رهبر جهانی است که علیه فساد و فحشا پرچم برافراشته و خواهان جهانی عاری از فساد و فحشاست که شیاطین غرب وحشی و مزدورانش را خوش نمی آید چرا که محیط شیطان محیط فساد و فحشاست.الشیطان ...یامرکم بالفحشا شیطان همواره به فحشا دستور می دهد. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 0
    شما هم ارزش های کشورهای سکولار را به تمسخر بگیرید برای شروع از هولو کاست شروع کنید باید هر چیزی که برای جوامع غربی ارزش محسوب میشه رو تخطئه کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس