ساختمان جدید فدراسیون فوتبال چه زمانی افتتاح می‌شود؟

مدیر مرکز ملی فوتبال توضیحاتی را درباره ساختمان جدید فدراسیون فوتبال و زمان بهره برداری آن ارائه داد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هفته گذشته از شروع ساخت و ساز در مرکز ملی فوتبال بازدید کرد و امروز داود پرهیزکاری، مدیر مرکز ملی فوتبال توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است.

پرهیزکاری با اشاره به آغاز شروع ساخت و ساز در مرکز ملی فوتبال گفت: پس از پایان مسابقات تیم ملی در جام‌جهانی قطر، رئیس فدراسیون فوتبال درصدد گسترش مجموعه مرکز ملی فوتبال ایران برآمد. با توجه به حرفه‌ای شدن تیم نوجوانان، جوانان و سایر رده‌های تیم ملی، نیاز داریم بسترهایی را در مرکز ملی فوتبال ایجاد کنیم.

مدیر مرکز ملی فوتبال افزود: لذا مذاکرات متعددی با شهرداری تهران برگزار کردیم، بر این اساس خوابگاه دختران تا چند ماه آینده توسعه پیدا می‌کند. رختکن‌های زمین‌های تمرینی شماره ۲ و ۳، به وسعت نزدیک به ۵۰۰ متر ایجاد خواهد شد. واحد نگهبانی مرکز ملی فوتبال هم به حالت شکیل‌تری ساخته خواهد شد و تمام سیستم روشنایی مجموعه که مربوط به ۲۵ سال پیش بوده و فرسوده شده است، تغییر می‌کند تا مرکز ملی فوتبال نوسازی شود.

بیشتر بخوانید:

اعتراض ایران به استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس

وی درباره سرنوشت ساختمان جدید فدراسیون فوتبال که دو بار در سال‌های ۹۶ و ۹۷ توسط رئیس فیفا و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کلنگ‌زنی شده اما هنوز ساخت آن آغاز نشده است نیز خاطرنشان کرد: در ساخت و سازهای آغاز شده از همه مهم‌تر ساختمان جدید فدراسیون فوتبال است که در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد و ظرف دو سال آینده این ساختمان در مجاورت مرکز ملی فوتبال ساخته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس