کد خبر 1453151
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
نهرودی با رای اعضا جایگزین استکی شد/ جمع بندی شورای فنی به انتخاب سرمربی خارجی برای بوکس ایران

در پایان جلسه شورای فنی با حضور سید روح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون، مقرر شد تا زمان حضور سرمربی خارجی، نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی، هدایت ملی‌پوشان را برعهده بگیرد.

به گزارش مشرق، نخستین جلسه شورای فنی با حضور سیدروح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون، علی دانشمند فرد سرپرست دبیری فدراسیون، سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی، حسین نهرودی رییس شورای فنی و رضا خرم بازرس فدراسیون صبح امروز (شنبه – ۱۷ دی‌ماه) در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار شد.

عبدالرضا انصاری، علی مظاهری، همایون امیری، اکبر احدی، احسان روزبهانی، محمد ستارپور، مرتضی شیری، محمدرضا صمدی، غلامرضا کریمی، فروتن گل آرا، بیژن باتمانی، امید رشید، اسفندیار محمدی، کوروش مولایی و محمود نهتانی نیز به عنوان اعضای شورای فنی در این نشست حضور داشتند.

بررسی عملکرد فنی دو سال گذشته کادرفنی تیم ملی، تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی، استفاده از مربیان خارجی و ... در دستور کار این جلسه قرار داشت که اعضا در خصوص این موارد با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند و نقطه نظرات خود را مطرح کردند که در نهایت مقرر گردید تا چند ماه آینده پیگیری‌های لازم به منظور به کارگیری سرمربی خارجی در راس تیم ملی صورت پذیرد.

همچنین برای هدایت تیم ملی در چند ماه آینده میان حسین نهرودی و علیرضا استکی رای گیری انجام شد که با رای اعضاء شورا (۱۶ رای از ۱۶ آراء ماخوذه) تصویب شد تا نهرودی در این مدت سرمربیگری را برعهده بگیرد.

پس از آن نیز رای گیری برای انتخاب اعضای کمیته فنی انجام شد که احدی، باتمانی، رشید، روزبهانی، ستارپور، شیری، صمدی، محمدی، مظاهری، موسوی و نهرودی به عنوان اعضا انتخاب شدند.

سیدابراهیم موسوی نیز مدیریت این کمیته را عهده‌دار شدند.

همچنین احدی، امیری، انصاری، کریمی، گل آرا، مظاهری و نهتانی به عنوان کاندیدای مربیگری معرفی شدند که مقرر شد نهرودی نهایتا تا ۱۰ روز آینده مربیان خود را معرفی کند.

بوکس کشورمان در سال آینده رویدادهای مهمی همچون قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و ... را در دستور کار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس