کد خبر 1452896
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
توضیح مدافع تراکتور درباره بازگشت به استقلال

مدافع تیم تراکتور توضیحاتی درمورد احتمال بازگشت خود به استقلال ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی درباره شیرین بودن برتری دو بر صفر تراکتور مقابل استقلال با توجه به اینکه وی در ابتدای فصل از جمع آبی پوشان به تبریز آمد، اظهار داشت: صد در صد برد شیرینی بود. پیروزی مقابل تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس دو چندان است و من هم از صمیم قلب خیلی خوشحال هستم که برد فوق العاده ای کسب کردیم‌. این برد را به هواداران دوست داشتنی تراکتور تقدیم می‌کنیم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی درمورد اینکه به جز یک بازی هر زمان در ترکیب تراکتور بوده تیمش موفق به کلین شیت شده است، پاسخ داد: این موضوع فقط به من اختصاص ندارد و کلین شیت کردن به کل تیم بازمی‌گردد اما جای شکرش باقی است همیشه رد پایی از من در کلین شیت‌های تراکتور دیده می شود.

مدافع تراکتور درخصوص شایعات مطرح شده نسبت به جدایی‌اش در نیم فصل، توضیح داد: برخی صحبت‌ها شده اما باید دید خدا چه می‌خواهد!

حسینی درمورد اینکه آیا در بازی جام حذفی مقابل استقلال عضوی از تراکتور خواهد بود، عنوان کرد: هیچ چیز مشخص نیست اما من فعلا بازیکن تراکتور هستم.

وی درباره اینکه اگر بخواهد صادقانه بگوید ممکن است به استقلال بازگردد، گفت: اگر صادقانه بگویم همه جوره از حضور در تراکتور راضی هستم‌. شرایط خیلی خوب است و هواداران دوست‌داشتنی و عوامل باشگاه، محبت زیادی به من دارند. صحبت هایی شده و من هم منتظرم ببینم استقلال و تراکتور می‌خواهند چه کار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس