فوتبال خود را به استقلال دیکته کردیم/ برد تراکتور راحت نبود

هافبک تیم تراکتور گفت: با دیکته کردن فوتبال خود به استقلال برنده شدیم.

به گزارش مشرق، پوریا آریاکیا پس از برتری دو بر صفر تراکتور مقابل استقلال، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی خیلی سختی را داشته باشیم‌ و امروز یک مبارزه واقعی را بردیم زیرا بازی کاملا درگیرانه بود. می‌دانستیم اگر استقلال را پرس نکنیم، اذیت‌مان خواهند کرد. خدا را شکر از همان ابتدا توانستیم بازی خود را به تیم استقلال دیکته کنیم و برنده بازی باشیم.

وی درمورد اینکه آیا تصور می‌کرد مقابل استقلال که مدعی قهرمانی است، به این راحتی پیروز شوند، گفت: فکر نمی‌کنم برد ما راحت بوده باشد. بازی خیلی پرفشاری داشتیم و از قبل مسابقه تمام تمرکزمان این بود برنده شویم تا فاصله خود را با صدرنشینی جدول کم کنیم. خدا را شکر امروز توپ‌های ما به گل رفت و توانستیم برنده باشیم.

هافبک تراکتور درخصوص نارضایتی‌اش از زیاد بازی نکردن در ترکیب این تیم و بازگشت به ترکیب اصلی مقابل استقلال، گفت: کادرفنی قبلی سبک مختص خودشان را داشتند و به همین دلیل من ناراضی بودم اما تلاش می‌کنم و به هرچه کادرفنی تصمیم بگیرند، احترام می‌گذارم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ازاده IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    1 0
    وقتی بازیکنی می گوید الویت ما فوتبال نیست مدیر بی عرضه باید پول چند هفته اورا جریمه کند که بگوید ما این پولها را می دهیم به خاطر فوتبال است نه خوشگذرانی شما و زنهایتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس