درگیری لفظی سفیر فلسطین و رژیم صهیونیستی در نشست شورای امنیت

شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه روسیا الیوم، شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.

در این نشست «ریاض منصور» سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل، تعرض بن گویر را عبور را از خط قرمز توصیف کرد اما «گلعاد آردان» سفیر رژیم صهیونیستی سعی کرد این مساله را به سخره بگیرد.

در این نشست که به درخواست چین و امارات متحده عربی برگزار شده بود، سفیر رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از برگزاری این جلسه از سوی شورای امنیت، گفت: من واقعاً واقعاً شوکه شده‌ام. چرا؟ زیرا مطلقاً هیچ دلیلی برای تشکیل این جلسه فوق العاده وجود ندارد.

وی این مساله که تعرض بن گویر به مسجدالاقصی اقدامی است که ناقض وضعیت حاکم بر قدس و مسجدالاقصی باشد را رد کرد.

در مقابل ریاض منصور سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین، با حمله شدید علیه مواضع سفیر رژیم صهیونیستی و همچنین کابینه نتانیاهو، این اقدامات را نژاد پرستانه و سلطه جویانه توصیف کرد و گفت: اسرائیل (رژیم صهیونیستی) باید از چه خط قرمزی عبور کند تا شورای امنیت از آنها بخواهد متوقف شوند؟ شورای امنیت چه زمانی به تحرک واداشته می‌شود؟

گفتنی است صبح روز سه شنبه هفته جاری ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک آمیز به مسجدالاقصی تعرض کرد که این اقدام با موج محکومیت گسترده طرف‌های فلسطینی، کشورهای منطقه، سازمان ملل و حتی دولت آمریکا مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همرزم هادی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    فلسطین واسرائیل دوکشور به رسمیت شناخته شده درسازمان ملل هستند این واقعیت میتواند ما رادرمسیر درستی قراردهددرخصوص سیاست منطقه ای وجهانی .که اعظم مشکلات ما درهمین نقطه است .منظور هم حمایت هم واقعیت ایران عزیز اولویت اول واخر ماست
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    اسرائیل به دست ایران نابود میشود52359

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس