کد خبر 1452736
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
دلایل ناکامی استقلال در دیدار با مس/ انتقاد از عملکرد چند آبی‌پوش

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان اگر می‌خواهند در این فصل از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند باید هر چه سریعتر بازیکنی را به خدمت بگیرد که مهاجمان را در موقعیت گل‌سازی قرار دهد.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی روز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: از استقلال انتظار می‌رفت در ورزشگاه آزادی و بازی خانگی خود به برتری رسیده و سه امتیاز بازی با مس رفسنجان را به دست آورد اما این اتفاق شکل نگرفت تا دو امتیاز مهم از دست برود.

وی افزود: مس رفسنجان به یک بازی بسته روی آورد و این باعث شد تا آبی‌ها دچار مشکل شوند هر چند نبود یک بازیکن طراح در خط هافبک استقلال کاملا به چشم آمد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال اگر می‌خواهد در این فصل از عنوان قهرمانی خود دفاع کند باید هر چه سریعتر بازیکنی را به خدمت بگیرد که مهاجمان را در موقعیت گل‌سازی قرار داده و در خط هافبک موقعیت‌سازی کند.

فرزامی تصریح کرد: استقلال تیمی است که همواره اندیشه‌های هجومی دارد و هواداران دوست دارند تیم مورد علاقه‌شان در هر مسابقه‌ای که به میدان می‌رود موقعیت‌های گل زیادی را خلق کند.

تاکید کرد: برخی از بازیکنان استقلال با افت فنی روبرو شده‌اند و این وظیفه کادر فنی است تا آنها را به شرایط مطلوب برساند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هر چند نبود چند بازیکن در بازی با مس رفسنجان تاثیرگذار بود اما تیمی که بازیکنان زیادی را در اختیار داشته و داعیه قهرمانی را دارد نباید به نفر وابسته باشد.

استقلال امروز (جمعه) در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس