پروژه قطری‌ها روی پیرمرد معروف؛ کی‌روش چراغ راه به جام جهانی 2026

رسانه اسپانیایی در گزارشی به نزدیک سرمربی ایران به نیمکت تیم ملی قطر پرداخت.

به گزارش مشرق، نام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در یک هفته گذشته برای هدایت تیم ملی قطر مطرح می شود. طبق گزارش رسانه های قطر کی روش حتی به توافقات اولیه رسیده است.

در این زمینه نشریه «futbolred» اسپانیا درباره پروژه قطری ها با کارلوس کی روش، نوشت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد تا چندین مربی از تیم‌های ملی اخراج شوند. برخی از این مربیان تیم‌های ملی را به دلیل کسب نتایج ضعیف ترک کردند یا برای اینکه فضای جدیدی را تجربه کنند و فضا را به بقیه بدهد سکان تیم های ملی را رها کردند. وقتی تیم ملی ایران در دور اول در گروه انگلیس، آمریکا و ولز قرار گرفت، کارلوس کی روش مجبور به استعفا شد.

کی‌روش چراغ راه به جام جهانی ۲۰۲۶

کارلوس کی روش می تواند دوباره مربی در یک تیم آسیایی شود. قطر برای اولین بار جام جهانی را با امتیاز میزبانی تجربه کرد. بی تجربگی در این مسابقات با فلیکس سانچز باعث شد تا قطر دست خالی از این رقابت ها خداحافظی کند.

چند روز پس از پایان جام جهانی، فدراسیون قطر تایید کرد که فلیکس سانچز دیگر مدیر فنی تیم میزبان جام جهانی نخواهد بود و به همین دلیل پیرمرد معروف یعنی کارلوس کی روش وارد صحنه شد. کارلوس کی روش با تجربه حضور در تیم های ملی آسیا به عنوان یکی از کاندیداهای جدی هدایت تیم قطر به نظر می رسد.

اگر او پیشنهاد قطری ها را بپذیرد، آغاز به کارش در ماه فوریه و پس از بازی های قطر در جام کشورهای عربی خواهد بود. بنابراین، کارلوس کی روش ماموریت دارد تیم ملی قطر را به جام جهانی ۲۰۲۶ برساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس