کد خبر 1451910
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۳

به‌ نظر من به جای این ‌که ماهی را به دست آوریم بایستی فن ماهیگیری رو یاد بگیریم تا بتوانیم خودمان به‌ راحتی به هدفمان دست یابیم. در ارتباط با کسب‌ و کار نیز این ‌چنین است برای موفقیت بایستی روش و فنون موفقیت را فرا بگیریم تا بتوانیم در این مسیر موفق عمل کنیم. من با ورود به عرصه کشمش توانستم فوت ‌و فن ثروت آفرینی را یاد بگیرم و در مدت کوتاهی ثروتمند شوم.

کشمش پلویی بیدانه

بسته بندی های نیم کیلویی و یک کیلویی کشمش پلویی بیدانه در سوپر مارکتی ها به صورت تمیز عرضه می شود. برای خرید کشمش پلویی بیدانه می توان به خوار بار فروشی های سطح شهر مراجعه کرد و همچنین علاوه بر آن از طریق آجیل فروشی ها هم می شود کشمش را تهیه کرد. خوار و بار فروشی های آنلاین برای آن دسته از افرادی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند سفارش ها را به صورت اینترنتی قبول می کنند و کشمش را خود به درب منزل برای خرید تحویل می دهند.

کشمش سبز سایه خشک

کشمش سبز سایه خشک یکی از بهترین خشکبارهای موجود در بازار می باشد که خواص بالایی دارد. بسیاری از افراد بر این باورند که خشک کردن میوه جات می تواند موجب از بین رفتن خواص مفید آن ها شود. این باوری کاملا اشتباه است، خشک کردن میوه جات نه تنها خواص آن ها را از بین نمی برد، بلکه بسیاری از آن ها را تثبیت نیز می کند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که روش خشک کردن میوه در پاسخ به سوالی که بیان شد موثر است. بدیهی است که هرچه این روش طبیعی تر باشد، خواص محصول نهایی دستخوش تغییرات کمتری خواهد شد. کشمش سبز به استحکام استخوان های شما کمک می کند.

کشمش صادراتی کاشمر

کشمش صادراتی کاشمر یکی از بهترین انواع کشمش محسوب می شود. با توجه به نحوه خشک کردن انگور، کشمش طلایی دارای رنگی منحصر به فرد، بافتی نرم و گوشتی و طعمی بی نظیر است. در هر نقطه از جهان متقاضی خرید برای کشمش صادراتی کاشمر شگفت انگیز وجود دارد. کشمش صادراتی برای خرید مناسب است که از انگورهای با کیفیت و رسیده تهیه شده، به روش مناسب خشک شده باشد. کاملا تمیز و عاری از هرگونه مواد اضافی مانند خاک، شن وگرد و غبار باشد. کشمش تهیه شده در شهر کاشمر با دارا بودن این ویژگی ها می تواند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس