اینفوگرافیک| تولد تا شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابُر کرمان دیده به جهان گشود و بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اثر اینفوگرافیک «تولد تا شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت» منتشر شد.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۰ اسفند سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی دیده به جهان گشود.

او در دوران هشت سال دفاع مقدس فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد و پس از ظهور گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده جبهه مقاومت با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه تروریستی پرداخت.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۸۹ موفق به أخذ درجه سرلشکری شد و سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

اینفوگرافیک/ تولد تا شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    حاجی مدرک کارشناسی ارشد فلسفه داشت، چرا اینگونه جلوه داده شده که ایشان تحصیلات ابتدایی داشت. سردار دل ها از آن دسته افرادی هستند که از مدرک تحصیلی اعتبار نمی گیرند که به آن بها می بخشند. ولی این درست نیست که یکی از شاخص های برجسته در نزد مردم را درمورد ایشان اینگونه بیان کنید، ازسوی دیگر این پرسش را پیش نمی آورید که چگونه یک نفر با مدرک ابتدایی تا درجه ی سپهبدی پیش رفته است؟ قدری ریز بین تر و تیز بین تر باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس