مقاومتی که دماغ اشغالگران را به خاک مالید امروز مجهزتر شده است

دبیر کل کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: مقاومتی که دماغ اشغالگران را به خاک مالید، امروز نیز در این سرزمین حضور دارد و در آن ریشه دوانده و درحال پیشرفت، توسعه و مجهزتر شدن است.

به گزارش مشرق به نقل از الاعلام المقاوم، ابو حسین الحمیداوی دبیر کل کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان رشید اسلام سردار شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، اعلام کرد: این روزهای بزرگ نزد خداوند متعال و مومنان دو حُسن شهادت و پیروزی را به مردانی داده که خداوند آنها را از خاصان اولیای خود قرار داده است. این روزها با یازدهمین سالروز شکست اشغالگران آمریکایی در خاک عراق به دست نیروهای مقاومت مصادف شده است.

در این بیانیه تاکید شده است: پیروزی بر نیروهای اشغالگر بدون استواری افسانه‌ای فرزندان مقاومت، اعتقاد آنها به وظیفه قانونی و اخلاقی و استفاده از فناوری‌های بومی و بدیع مجاهدان ما محقق نمی‌شد.مقاومتی که دماغ اشغالگران را به خاک مالید، امروز نیز در این سرزمین حضور دارد و در آن ریشه دوانده و درحال پیشرفت، توسعه و مجهزتر شدن است تا به شتاب مقابله با دشمنان امت و بشریت ادامه دهد.

در این بیانیه خطاب به آمریکایی‌ها، سعودی و رژیم صهیونیستی آمده است: باید بپذیرید که این ملت قیام کرده و به خوبی تجربه کسب کرده است و روش های بدخواهانه و خبیثانه شما دیگر نمی‌تواند شما را در جبهه مقدم حفظ کند و مکر و حیله‌هایتان دامن خودتان را خواهد گرفت و آتشی که با آن منطقه را به آتش کشیدید خودتان را خواهد سوزاند.

وی تاکید کرد: دوستان و دشمنان بشنوند که بهای خون فرماندهان پیروزی و همراهانشان گران است و و دشمنان دیر یا زود این هزینه را پرداخت خواهند کرد و کمترین این هزینه اخراج آمریکا از غرب آسیا است.ملت ما تا زمانی که تلاش کنند، حسابگر، صبور و متعهد به آموزه های دین و سیره پیامبر اعظم (ص) باشند، قادر به تحقق این هدف خواهند بود. اتحاد محور مقاومت برای مقابله با دشمنان به عنوان یک نعمت بزرگ که خداوند به ما ارزانی داشته است، باید ادامه داشته باشد و همه عرصه‌ها را در بر بگیرد، ما تلاش می کنیم محور مقاومت را گسترش دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس