یک زن اسرائیلی در غرب آلمان با ضربات چاقو کشته شد

روزنامه یدیعوت آحارونوت از کشته شدن یک اسرائیلی در غرب آلمان در شب سال نو میلادی خبر داد.

به گزارش مشرق ، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه از کشته شدن یک اسرائیلی در غرب آلمان در شب سال نو میلادی، با ضربات چاقو خبر داد.

بنابراین گزارش، «موران کایزر» زن ۳۹ ساله اسرائیلی که ساکن شهر دوسلدورف آلمان بوده، حوالی ساعت ۹:۳۰ شامگاه شنبه در شب سال نو میلادی، با ضربات چاقو مورد اصابت قرار گرفته و کشته شده است.

بنابر اعلام یدیعوت آحارونوت این زن در مرکز ترک اعتیاد تحت درمان بوده و از سوی یک مرد ۳۳ ساله مورد حمله با چاقو قرار گرفته است.

پلیس آلمان پس از این رخداد بلافاصله در محل قتل حاضر شد و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرد. مظنون اصلی این واقعه قتل نیز بازداشت و به مراکز امنیتی منتقل شده است.

بنابر اعلام منابع عبری این زن اسرائیلی در گذشته در شهر «کرمیئیل» در شمال اراضی اشغالی زندگی می کرده اما با ترک اراضی اشغالی از چند سال پیش به همراه مادرش در شهر دوسلدورف ساکن شده بود.

یک زن اسرائیلی در غرب آلمان با ضربات چاقو کشته شد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی TR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 11
    ترور همیشه ترور هست ( جواد خیابانی (
    • NL ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      2 0
      کار خود اسرایلی هاست نمیزارن خارج شن وضعیتشون بحرانی شده امسال سال اخر اسرایل
    • DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      کلا اشغاغل فلسطین به بهانه وعده حضرت موسی ع به قوم خودش برای سرزمین موعود بود که اشغال سرزمین فلسطین را کاملا مذهبی و یک دستور دینی جا انداختند خب شاید در میان صدها هزار یهودی که با شلاق و تهدید و اخراج از اروپا به فبشطین رانده شدند , تعدادی پیر پاتال مذهبی یهودی هم با خوشحالی رفتند سرزمین موجود!! ولی صهیونیست ها یادشون رفت که وقتی با هالییود و فیلمهای مستهجن و غیر اخلاقی و مواد مخدر دنیا را بی دین و بیفرهنگ میکنی خب نفهم های هرزه نسل جدید یهودی هم نه به خدا نه به دین ونه به موسی ع اعتقاد داره برای چی بمونه در یک سرزمین اشغالی که صدها هزار موشک آماده شلیک روی آن هستند. بخاطر تولید و کمک به وطنفروشهای غربگدای نوکر و منافقین و بهائی ها و جاسوسها و ژن ژندگی آژادی تجزیه طلب که برای ایران درست کردند خداوند عین همین را در مناطف اشغالی به جونشون انداخته. سالهاست دهها هزار یهودی از مناطق اشغالی برای همیشه به کشورهای دیگر رفته اند و این روند روز بروز سرعت بیشتری میگیرد تا تهش دربیاد .رژیم اشغالی خودش از بین میره لازم نیست جنگ بشه.
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    8 5
    آخ جون. دستت درست
    • اب IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      2 7
      خیلی احمقی
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 1
    چی می زده؟
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 3
    حیف شد
    • محمد IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      1 0
      تو هم حیفی
  • nima IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    10 0
    همیشه وقتی اوضاع سرزمین های اشغالی خراب میشه و اونایی که با هزار وعده و وعید صهیونیست ها میرن اونجا به امید زندگی وقتی می بینن هیچ خبری نیست تصمیم به ترک سرزمین های اشغالی میگیرن و میرن به یک کشور دیگه این یعنی مهاجرت معکوس که برای رژیم صهیونیستی خیلی خطرناکه
  • nima IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    همیشه وقتی اوضاع سرزمین های اشغالی خراب میشه و اونایی که با هزار وعده و وعید صهیونیست ها میرن اونجا به امید زندگی وقتی می بینن هیچ خبری نیست تصمیم به ترک سرزمین های اشغالی میگیرن و میرن به یک کشور دیگه این یعنی مهاجرت معکوس که برای رژیم صهیونیستی خیلی خطرناکه و مشروعیت رو از دست میده برای همین هر چند وقت که این مسائل برای اسرائیلی ها پیش میاد با یک برنامه قتل صاکنین سرزمین های اشغالی رو از رفتن به کشور های میترسونن و این یک حرکت از قبل برنامه ریزی شده هست چند سال پیش هم همین جوری شد و اون مجاری مضحک شارلی ابدو و اون دفتر روزنامه رو تو فرانسه بوجود آوردند که ساکنین رو از مهاجرت معکوس بترسونن و بهشون القاع کنند که هیچ جا مثل اسرائیل امنیت ندارند
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    5 0
    باید اون کسی که سگ از خارج وارد کرده و الان غذای سگ وارد میکنه چنین سرنوشتی داشته باشه
  • موسی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    یه انسان دیگه کشته شد و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس