نجات جان یک مادر باردار در جریان رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱

یگان امداد و درمان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش همزمان با برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، جان بانوی باردار ساکن در یک روستا و منطقه صعب العبور را که دچار مشکل شده بود ، نجات داد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار دوم بمانی فرمانده منطقه دوم دریایی جاسک نیروی دریایی ارتش امروز گفت: همزمان با برگزاری رزمایش در منطقه عمومی جاسک به ما اطلاع دادند که خانم بارداری ساکن در یک روستا و منطقه صعب العبور دچار مشکل شده و حال نامساعدی دارد و به دلیل شرایط نامساعد جوی و در پی بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی، امداد رسانی با مشکل مواجه شده بود و به علت تاریکی هوا و بارندگی امکان امدادرسانی هوایی نیز وجود نداشت.

امیر دریادار دوم بمانی افزود: در این شرایط کارکنان یگان امداد و درمان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با امکانات و تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند و در اقدامی جهادی که بیش از ۱۲ ساعت طول کشید، توانستند خودشان را به آن روستا رسانده و این بانوی باردار را به بیمارستان منتقل کنند.

وی گفت: خوشبختانه این کودک به دنیا آمده و او و مادرش در سلامت کامل هستند.

امیر دریادار دوم بمانی افزود: کارکنان ارتش در هر شرایطی خودشان را خادم مردم می‌دانند و آماده هستند در هر ساعت از شبانه روز و در شرایط مختلف جوی مشتاقانه برای خدمت به مردم بشتابند و هیچ چیزی مانع خدمت رسانی آن‌ها به مردم عزیز میهن ما نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    4 1
    این ارتش فدای مردم می‌شود!!! آقای کریمی!!
  • ج د ا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 1
    این از برکت نیروهای نظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس